מטבח שחור עם עץ

בכל הנוגע לעיצוב מטבחים, לא חסרות אפשרויות – מעיצובים אלגנטיים ומודרניים ועד למסורתיים וכפריים יותר, יש מגוון רחב ואין ספק שתוכלו להתאים את המטבח שלכם כך שיקלע בדיוק לטעמכם האישי והוויז׳ן העיצובי שלכם. אך עם כל הכבוד לטעמכם האישי, חשוב שתהיו מעודכנים – אחד השילובים הפופולריים ביותר, הוא השילוב של שחור ועץ. שילוב זה יוצר חלל ייחודי ומסוגן עם נגיעה של יוקרה ותחכום, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת עבור כל מטבח.

מטבח עץ בצבע שחור

איך משלבים?

מלכתחילה, השילוב של שחור ועץ יוצר מראה דרמטי אך אלגנטי. ניתן להשיג את המראה הזה על ידי שימוש בשילוב של ארונות שחורים, משטחי עבודה שחורים או לחילופים, משטחי עבודה עשויים מעץ. לדוגמה, אי מטבח שחור עם משטח עץ יוצר אמירה נועזת. לחלופין, ארון שחור מט עם משטח עץ יוצר במקום השיש המסורתי, יתן תחושה רכה ומזמינה יותר.

לחובבי המראה הרך

למראה עדין יותר, אתם יכולים לבחור בשילוב של לבן ועץ, השילוב הנ״ל יוצר מראה בהיר ואוורירי, מושלם עבור מטבח קטן יותר. ארונות לבנים ומשטחי עץ יוצרים מראה נצחי שבטוח יעמוד במבחן הזמן. לחלופין, אתם יכול לבחור בשילוב של ארונות מטבח בצבע שחור ועץ בהיר יותר, כמו מייפל למראה מודרני. אך חשוב לקחת בחשבון כי מטבח לבן יתלכלך ביתר קלות.

דגש על חומרים וגימורים

בנוסף לבחירת שילוב הצבעים הנכון, חשוב לקחת בחשבון גם את החומרים שבהם אתם משתמשים. לדוגמה, אתם יכולים לבחור משטח גרניט שחור למראה מודרני, או מעץ לתחושה כפרית יותר. בנוסף, אתם יכולים לבחור לעצב את המטבח בגימור שחור מט למראה עדין יותר. את המראה המט תוכלו לשלב בארונות מטבח פורמייקה או לשלב אותו בגימור השיש.

אולי לא חשבתם על זה

כאשר אתם מעצבים את המטבח שלכם, יש לקחת בחשבון גם את התאורה. שילוב של שחור ועץ נראה נהדר תחת אור טבעי, אבל הוספת כמה אורות חמימים יותר שיתפזרו בחדר, למשל מנורות קיר מיוחדות, יכולות לגמריי להחיות את החלל. לתחושה מודרנית, בחרו בנורות תלויות או בתאורת לד. אם אתם בקטע של מראה מסורתי יותר, פמוטי קיר ללא ספק ישדרו את זה לחלל המטבח שלכם.

צעד אחרי צעד

בכל הנוגע לעיצוב מטבחים, ישנם מספר מרכיבים מרכזיים שחשוב לזכור כאשר ניגשים לפרויקט. המטבח הוא לרוב הלב של הבית וחיוני לוודא שהוא עונה על הצרכים הפונקציונליים של משק הבית, כמו כן, על החלל הזה להיות אסתטי. להלן כמה טיפים שפשוט אסור לכם לפספס, אשר ללא ספק יעשו סדר בכל מה שחשוב לקחת בחשבון בעת ​​עיצוב מטבח.

מבנה המטבח

בעת עיצוב מטבח, חיוני לקחת בחשבון את מבנה החלל שלכם. מבנה המטבח הוא הבסיס לעיצוב שלכם, לכן חשוב להקדיש זמן לתכנון נכון. חשוב לקחת בחשבון את גודל וצורת החדר, כמו גם את מספר האנשים שישתמשו במטבח. שקלו את המיקום של מכשירי חשמל וכל ארון שברצונכם להתקין.

ארונות ואחסון

פתרונות ארונות ואחסון הם מרכיב מרכזי בעת עיצוב מטבח. חשוב לקחת בחשבון גם את הסגנון וגם את הפרקטיות כאשר בוחנים את אפשרויות הארונות. חשבו כמה אחסון אתם צריכים, איזה סוג אחסון אתם צריכים ואיזה סוג חומרים יענה בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלכם. מארון מובנה ועד למדפים פתוחים, יש מגוון אפשרויות של ארונות ואחסון לבחירה.

מכשירי חשמל

מכשירי חשמל הם חלק קריטי בעיצוב המטבח. בבחירת מכשירי חשמל, חשוב לקחת בחשבון את הגודל והתפקוד של המכשירים וכן את הסגנון. חשבו אילו מכשירי חשמל חיוניים למטבח ואילו לא הכרחיים. שקלו באילו מכשירי חשמל נעשה שימוש רב, שכן זה יקבע את סוג וגודל המכשיר שאתם צריכים לקנות ואת המיקום שתקדישו לו במטבחכם.

ריצוף

ריצוף הוא הבסיס לכל עיצוב מטבח. חשוב לבחור ריצוף שהוא גם פונקציונלי וגם אסתטי. בעת בחירת ריצוף, קחו בחשבון את סוג החומר המתאים ביותר לסביבת המטבח, כמו גם את המראה הכללי של המטבח. מאריחים ועד עץ, יש מגוון רחב של אפשרויות ריצוף לבחירה.

אבזור ואביזרים

אבזור ואביזרים הם מרכיב מפתח בכל עיצוב מטבח. שקלו את הגודל, הצורה והסגנון של המתקנים והאביזרים. בחר את הסגנון והגימור של אביזרי ואבזור שישלימו את העיצוב הכללי של המטבח.  מגופי תאורה ועד גופי כיור, חשוב לבחור את הגופים והפרזולים המתאימים למטבח.

משטחים

משטחי השיש הם מרכיב מרכזי בעיצוב המטבח, שכן הם מספקים מקום להכנת מזון וגם משמשים כאלמנט דקורטיבי. קחו בחשבון את סוג החומר שיתאים ביותר לחלל המטבח, כמו גם את העיצוב הכללי של המטבח. מקוורץ ושיש, ועד למינציה ובוצ’ר בלוק, יש מגוון אפשרויות לבחירה.

למה אתם צריכים מטבח מעוצב

  1. פונקציונליות משופרת: מטבח מעוצב לוקח בחשבון את גודל וצורת החלל, כמות האחסון הדרושה וסוגי המכשירים בהם אתם משתמשים. הדבר מבטיח שהמטבח יהיה מאורגן ויעיל.
  2. אסתטיקה: בעזרת מטבח מעוצב תוכלו להתאים את המראה לסגנון ולטעם שלכם. תוכלו לבחור את הארונות, המשטחים והריצוף המתאימים ביותר לסגנון שלכם.
  3. עלית ערך: מטבח מעוצב יכול להעלות את ערך הבית שלכם. זה גם יכול להיות נקודת מכירה מצוינת אם אי פעם תחליטו למכור את ביתכם.

והנה עוד כמה טיפים למטבח מנצח

  1. בחרו ארון צבוע שחור עם הדגשות עץ למראה מודרני.
  2. גימור לקה שחורה עם הדגשות עץ טבעי יעניק למטבח שלכם מראה אלגנטי ומתוחכם.
  3. הוסיפו מכשירי חשמל שחורים לניגוד במידה ובחרתם משטח עבודה מעץ, לחילופין, מכשירי נירוסטה עם ידיות שחורות ללא ספק ישדרו מראה יוקרתי יותר.
  4. בחר גימורים שחורים כגון ידיות וכלי מטבח כדי לקשר בין שאר האלמנטים במטבח שלכם.
  5. שחקו עם טקסטורות שונות כמו ערבוב שחור מבריק ושחור מט, או לחילופין, עץ בהיר עם עץ כהה ליצירת אווירה ייחודית ומזמינה כמובן שאפשר לשלב את הטקסטורות בכל מניי דרכים.
  6. הוסיפו אי מטבח שחור שילכוד את תשומת הלב בחלל. אתם יכול לבחור גם אי עץ שחור על מנת ליצור מראה מהמם, כפרי וחם.
  7. שלבו גופי תאורה שחורים למגע מודרני.

איפה עושים מטבח שחור עם עץ איכותי במחיר טוב?

שאלה מצוינת! אלפא קיטצ’ן הם ללא ספק התשובה. מי הם אתם שואלים? ובכן, אלפא קיטצ׳ן התחילו את דרכם כנגריה בשנת 2008 ועבדו מול סוחרים וקבלנים מובילים בתחומם. למזלנו הרב, אלפא קיטצ׳ן החליטו ב2014 לעבוד ישירות איתנו – האנשים הפרטיים, ואין ספק שזה הדבר הכי טוב שיכל לקרות לכל מי שמשפץ את המטבח שלו. באלפא קיטצ׳ן תוכלו למצוא מגוון רחב של מטבחים, מכל הסוגים, החומרים והסגנונות במחירים הכי טובים בשוק. כמובן שתוכלו גם לבחור עיצוב אישי שאינו מופיע בקטלוגים, כלומר – עם אלפא קיטצ׳ן, השמיים הם הגבול.

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, בכל הנוגע לעיצוב מטבחים, שילוב של שחור ועץ יכול ליצור מראה מסוגנן ונצחי.ניתן להשתמש בשילוב זה ליצירת מגוון של סגנונות, ממודרני ועד כפרי. הקפידו לחשוב על החומרים שבהם אתם משתמש במטבח שלכם, כמו גם על התאורה שאתם בוחרים כדי להפוך את המטבח שלכם למושלם, יפהפיה ופרקטי ברמה הגבוהה ביותר שקיימת.

0
0
העגלה שלך
העלה שלך ריקה
Apply Coupon
Available Coupons
cwdkxxjh Get 5,849.00 off
rzkgjn24 Get 4,989.00 off