ארונות מטבח מומלצים

שיפוץ מטבח הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להפיח חיים בבית. עיצוב מטבח חדש פירושו משטחים רעננים, זרימת עבודה טובה יותר, ולעתים קרובות החזר על ההשקעה שלך. כמה חלקים לשיפוץ המטבח שלך מחייבים שיקול זהיר, במיוחד הארונות. למעשה, ארונות יכולים להיות האלמנט היקר ביותר של שיפוץ מטבח – יקר יותר ממשטחים וריצוף. למרבה המזל, אתם יכולים למצוא בקלות יחסית ארונות מטבח מומלצים שיהפכו את המטבח שלכם ליוקרתי מצד אחד ונוח לתפעול מצד שני. יותר מסתם אחסון לסירים וצלחות, הארונות מגדירים את המראה של חלל הבישול שלכם.

ארונות מומלצים למטבח

הכול על ארונות מטבח מומלצים

כל ארונות המטבח זקוקים להחלפה, בסופו של דבר. בין אם הם מתפרקים לאחר שנים של שימוש קשה או עומדים בדרכו של אותו שיפוץ משולש עבודה שתכננתם, שכבת צבע או ציפויי עץ חדשים פשוט לא יצילו אותם. עם כל כך הרבה סגנונות דלתות, גימורים וצלצולים, כגון מדפי תבלינים מובנים ומזווה נשלפים, לבחירה, השקעה בארונות חדשים יכולה להיות מרגשת. אבל עם הרבה כסף על כף המאזניים – ארונות מהווים כמחצית מהעלות של שיפוץ מטבח טיפוסי – זה יכול גם להיות מורט עצבים. כדי לקבל את המרב עבור הכסף, חשוב להתמקד לא רק במראה טוב אלא גם באיכות החומרים, בסוג הצירים ושאר החומרה, ובנגרות שמחזיקות את הארונות יחד. גורמים אלה קובעים אם הארונות שלך יחזיקו את חיבתך לטווח הארוך או יאלצו אותך בקרוב להתחיל לקנות שוב. ארונות דובדבנים חדשים, שנבנו בהתאמה אישית, מהדהדים את המראה המותאם במומחיות ובעבודת יד של עבודת טחינה בשאר הבית הזה בסגנון אומן משנת 1904.

כמה הם עולים?

ארונות מטבח מתחילים במחיר של כמה מאות שקלים על כל מטר, ותלוי באורך המסלול האופקי שהם מכסים.

כמה זמן הם יחזיקו מעמד?

כאשר הם מותקנים ומטופלים כהלכה, ארונות מטבח יכולים להחזיק מעמד עד שנמאס מהם. אחריות על אומנות וחומרים (לא גימורים) נעה בין שנתיים ל”כל עוד יש לכם אותם”. כאשר בסופו של דבר האופן שבו תתחזקו את המטבח שלכם יפיע על אורח החיים שלהם. ניקיון ותחזוקה שוטפת יכולה לתמוך בארונו המטבח שלכם לעוד שנים ארוכות. ארונות המטבח של אלפא קיטצ’ן מתוכננים מראש על מנת לשרת אתכם במשך שנים רבות. עם מערכת פרזול מתקדמות ועמידה במיוחד.

טרנדים מומלצים בעיצובי ארונות מטבח

חושבים לשפץ את המטבח השנה? להיות מעודכן בטרנדים האחרונים מבטיח את אורך החיים של העיצוב שלכם. טרנדים בעיצוב מטבחים מתגברים, אבל תפיסות הליבה העיצוביות וסכמות הצבעים נמשכות בדרך כלל לעשרות שנים. אתם נמצאים במיקום מעולה בעת תכנון מטבח חדש אם אתם מתחילים בשילוב ארונות מטבח במראה עכשווי, וטרנדים עתידיים פוטנציאליים בשדרוג המטבח שלכם. שיפוץ מטבח חובק סגנונות עדכניים מצוין גם למכירה חוזרת, אפילו בעוד כמה שנים. ארונות מטבח מהווים את הבסיס לפריסה והסגנון של המטבח שלכם, ויכולים לעזור לכם להגיע לעיצוב מטבח שיספק חוויה של יוקרה ונוחות.

 

ארונות מומלצים למטבח
ארונות מומלצים למטבח

 סגנון מינימאלי

עיצוב מינימליסטי מתמקד בקווים נקיים ואסתטיים. הסגנון המודרני של אמצע המאה הופך שוב לפופולארי מכיוון שהוא כולל סגנון קלאסי. של ארונות מטבח עם קווים נקיים, צורות גיאומטריות, קימורים אורגניים וגווני עץ חמים, עם קווים עדינים של גרגרי עץ. עם ארונות מינימליסטיים ומקושטים כדי להתאים לאסתטיקה עיצובית זו. הטכנולוגיה החכמה נמצאת במגמת עלייה, ואנו נראה יותר פונקציונאליות מבוקרת של קול ואפליקציה להפחתת כבלים, מנופים ומתגים בעיצוב המטבח. פחות זה בהחלט יותר במראה המטבח האחרון של השנה, והעובדה הזאת אינה פוסחת על ארונות המטבח.

צבעים

השנה רואים את הופעתה של קשת צבעים חדשה שעוקפת את עיצובי המטבח הלבנים, ומספקת לכם ארונות מטבח מעוצבים בצבעים שונים. מצבעים של ירוק יער, כחול צהבהב ואפור אנתרציט המשולבים עם גוונים ניטראליים בארונות מטבח מותאמים אישית. למרות שצבעים מסוימים עשויים להיראות מיושנים, גוונים אלה מבוססים היטב בעיצוב המטבח ובוודאי ישמרו על מראה המטבח שלכם מסוגנן במשך שנים רבות. צבעים כהים וגווני אדמה לארונות המטבח, יכולים תמיד להיות ניטראליים, כך שסגנון המטבח שלכם יהיה במגמה האופנתית הנוכחית, אבל גם יהיה לו אריכות ימים. עיצובי האיים של היום הם לרוב רוויים בצבע ומשולבים עם ארונות היקפיים ניטראליים. זה יוצר מרחב רגוע עם כתם צבע גדול. אם תרצו לנסות מראה רטרו, לכו על גוונים בסגנון שנות ה-50, שחזרו לאופנה. זה מחזיר אותנו לתקופה שבה התאמה אישית הייתה מילה האחרונה בעיצוב, כך אנו רואים חזרה לגוונים בצבעים יותר דומיננטיים בארונות המטבח.

עץ

ארונות מעץ עם גרגרים עמוקים וקווים ישרים, הם בחירה מובילה עבור ארונות המטבח של השנה. ארונות מטבח בצבע עשיר ועמוק התורם היטב לעיצובי מטבח ניטראליים אך ייחודיים. נסו ארונות אגוז שטוחים קדמיים כדי לתת להתמקדות בחומר, ולא בעיצוב הדלת. ארונות מטבח מודרניים מעץ אלון שונים מאלו של לפני שלושים שנה. אלון מוכתם כהה הוא גוון אפור עז המהווה מראה חזק עבור שיפוץ מטבח מודרני. עצים בהירים יותר עדיין פופולאריים עבור סגנון סקנדינבי נקי. עצים קשים ללא כתמים, כולל אלון טבעי, מעניקים תחושה אוורירית ואורגנית לכל עיצוב מטבח שיכול להפיק תועלת מהחדרת האור נוסף אל המטבח שלכם.

ייעול

עיצובי מטבח יעילים ללא ספק עוזרים לכם ליהנות מיעילות מרבית ומעומס מינימאלי במטבח שלכם, מכיוון שאתם מתכננים מראש את הפריסה שלכם. כדי לוודא שכל סנטימטר בעיצוב המטבח שלכם מנוצל. עיצובים יעילים של ארונות מטבח עוזרים לכם להתנהל במטבח שלכם ביתר נוחות והינם אופציה מומלצת עבור משפחות שאוהבות לארח. ארונות מטבח יעילים מגיעים בסגנונות שונים, אל כולם נתמכים על ידי מערכות פירזול ברמה הגבוה ביותר. אשר עוזרים לכם ליהנות מארונות המטבח שלכם לאורך זמן רב.

אלפא קיטצ’ן – הבית שלכם לארונות מטבח מומלצים

חברת אלפא קיטצ’ן פועלת בתחום עיצוב הבית מאז שנת 2008, ומתגאה באלפי לקוחות מרוצים. אשר נהנים בכל יום מארונות המבטח ברמה הטובה ביותר בענף ובמחיר ללא מתחרים. אלפא קיטצ’ן חרטו על דגלם את המטרה לספק לקהל הישראלי את ארונות המטבח האיכותיים, והיעילים ביותר ובמחיר שווה לכל כיס. אנו מזמינים אתכם להיכנס לקטלוג שלנו ולהתרשם ממגוון העשיר של ארונות מטבח מומלצים, ברמות הגימור הגבוהות ביותר, ובליווי הצוות המסור ביותר בארץ.

יש כל כך הרבה חידושים ורעיונות מרגשים שצצים בעיצוב ארונות מטבח. בעיצובים השונים של ארונות המטבח של אלפא קיטצ’ן אשר עונים על כל צורך. אחסון ואינטגרציה יעילה של מכשירי חשמל, אשר מעניקים למטבח שלכם מראה אופנתי יעיל ופונקציונאלי ביותר. צרו איתנו קשר דרך האתר או מספר הטלפון, כדי לדון בטרנדים האחרונים שניתן לשלב בארונות המטבח שלכם.

 

0
0
העגלה שלך
העלה שלך ריקה
Apply Coupon
Available Coupons
cwdkxxjh Get 5,849.00 off
rzkgjn24 Get 4,989.00 off