מטבחים מומלצים בתל אביב

האם לכל עיר בישראל יש את הייחוד הקולינרי שלה? האם באמת יש שוני בין המטבחים במרכז לבין המטבחים בצפון?
במה שונים המטבחים בירושלים מן המטבחים בחיפה? אין באמת דרך לתת תשובה מדויקת לשאלה הזאת, אבל מה שכנראה נכון הוא שהמטבחים בתל אביב מייצגים את כל סוגי המטבחים הקיימים בישראל. תל אביב היא העיר אליה כולם רוצים להגיע ומי שמצליח בתל אביב, כנראה יהפוך לסנסציה בקנה מידה ישראלי, אז מה יש בה בתל אביב?
מה אנחנו צריכים לדעת שאנחנו מדברים על המטבח בתל אביב לעומת המטבחים בצפון למשל? בטוח שהוא חייב להיות עדכני, הוא חייב להיות אמיתי והוא חייב לתת דגש להבנה גדולה בבישול עם התאמה לסיטואציה קיימת.

מה מיוחד בתל אביב?

תל אביב היא הבירה התרבותית בישראל, למרות התחזקות הפריפריה וקיצור המרחק, עדיין תל אביב היא המקום בו הדברים קורים, היא המקום ממנו יוצאים הטרנדים לכל שאר המדינה, ובנושא הזה עולם המטבח לא שונה משאר העולמות. גם הדברים שמכינים במטבח, מנות ייחודיות ופורצות דרך וגם עיצובים עדכניים המתאימים את עצמם למציאות של 2022, המגוון התרבותי בתל אביב הוא הרחב ביותר בארץ, אין מגוונת ופלורליסטית ממנה, ולכן מה שמאפיין אותה, הוא ההתחדשות הבלתי פוסקת. תל אביב מיום הקמתה ועד היום, היא הלב הפועם והסוער בהוויה הישראלית.

מטבחים בתל אביב

מה מבשלים בתל אביב?

בתל אביב עושים הכול. אין מאכל שנאפה, מתבשל, ניצלה, מתבשל או מאודה שלא נמצא בתל אביב, לכן המטבח התל אביבי צריך להתאים עצמו לכל אפשרות, העובדה שהיום יש עליה משמעותית בבישול הביתי מגבירה את הצורך במטבחים שיודעים לתת מענה ורסטילי, שלא כמו מטבחים בחיפה או מטבחים בירושלים המאופיינים לרוב במטבחים מסורתיים או במטבחים המתאפיינים בסוג אוכל מסוים. בתל אביב נוצר כור ההיתוך המקומי או אלמנט הפיוז’ן העולמי, לכן המטבח המעוצב בתל אביב חייב לדעת לתת מענה לכל סוג של הכנת אוכל שקיים.

שילובים

אחד האלמנטים המעניינים בתל אביב היא השילוב המדהים בין החדש לישן.
הגורם האנושי שמביא לתל אביב אנשים שגדלו על המטבחים בצפון ואפילו על מטבחים במרכז מחוץ לתל אביב שהם מטבחים שמשתמשים בטכניקות עבודה מסורתיות, בעת המעבר לעיר הגדולה והלחוצה, יש צורך לעשות התאמות למצב הקיים, לא תמיד יש מקום לתנור גדול, או לחלופין חומרי הגלם מגיעים במיוחד ולא תמיד זמינים, לכן העיצוב של המטבח בתל אביב במיוחד חייב לתת מענה לכל הצרכים הללו, ולדעת לעשות שילובים נכונים, צוות המומחים שלנו באלפא קיטצ’ן ישמח לעזור לכם לפתור כל צורך שעולה אצלכם.

אווירה צעירה

תל אביב היא הלב הפועם, היא הרוח הצעירה הקיימת בישראל, ועולם המטבחים אכן מושפע מכך. בתים רבים בתל אביב מעוצבים עבור צעירים, לעיתים אפילו שותפים, בשונה ממטבחים בחיפה או מטבחים בירושלים למשל, לכן העיצוב חייב להיות מעודכן, צעיר ומתאים להוויה המקומית. המטבח שמיועד לצעירים יצטרך לתת להם את הפתרונות המתאימים להם, עיצוב מעודכן, הבנה בטרנדים ושמירה על עקרונות של העולם החדש כגון איכות הסביבה, שימוש בחומרים מתכלים ועוד.

מטבחים בתל אביב

ורסטיליות אנושית

כולם רוצים להגיע לתל אביב, אמנים צעירים, טבחים אלמוניים,  אנשי היי טק עם כסף זמין, אנשי כלכלה וגם הדור השלישי המבוסס שבוחר לקבוע את חייו בעיר ללא הפסקה.
עובדה זאת חייבת להשפיע על העיצוב, בעיקר של המטבח, עיצוב המתאים למטבח בצפון לא בהכרח ישרת את האג’נדה הפלורליסטית ורב חברתית שקיימת בתל אביב. המטבח כמו הרבה דברים אחרים צריך להיות בעל אמירה מצד אחד ופרקטי מצד שני.

לסיכום

מי שתבע את המונח עיר ללא הפסקה, לקח על עצמו כנראה אחריות גדולה. תל אביב חייבת להוביל בכל תחום, בטח ובטח שבעולם העיצוב, ובהקשר זה עולם עיצוב המטבח לא שונה.
המטבח התל אביבי חייב להיות עדכני, חדשני ומותאם לדרישות של העולם החדש, ההבנה שהמטבח יכול לשרת אנשים שונים בכל מספר מועט של שנים מציב אתגרים עיצובים מרתקים, אתגר שאצלנו בבאלפא קיטצ’ן נשמח לעזור לכם לקחת, אנחנו מאמינים שכל אחד יכול לקבל את המטבח המתאים לו במחיר שפוי והוגן, צרו קשר עוד היום ונגיע אליכם בכל דרך שתבחרו.

0
0
העגלה שלך
העלה שלך ריקה
Apply Coupon
Available Coupons
cwdkxxjh Get 5,849.00 off
rzkgjn24 Get 4,989.00 off