מטבח היוקרה הבולט: מטבח לבן ומודרני!

לא משנה מה אומרים, לצבע הלבן אין מתחרים. הוא הצבע שיכול לתת לכם הכול: אלגנטיות, ורסטיליות, נעימות, יוקרתיות ומודרניות. מחפשים לעצב ולבנות לכם מטבח שיבלוט ביוקרתיות והמודרניות שלו? המטבח הלבן הוא החבירה הנכונה עבורכם. איך ניגשים לשלבי בעיצוב והתכנון, ועם מי כדאי לעשות את התהליך הזה? כול זאת ועוד במאמר שלפניכם.

המלך הוא לבן

צבע לבן – מה לא נאמר עליו? הוא מסמל את כל הדברים הנעימים והטובים, לובשים אותו באירועים משמחים וימי חג, ומשתמשים בו כדי להביע חגיגיות, קלאסיות וחדשנות. 

מודרני

כנראה שכול תכנית מייק אובר לבית שתפתחו בנטפליקס בזמן הקרוב, תציג בפניכם לפחות פעם אחת מטבח שטוף שמש שכולו לבן. ה All White Kitchen Movement לקחה בסערה את עולם עיצוב הפנים בשנים האחרונות, ונראה שזו תופעה שכאן כדי להישאר.

 

משתלב עם כל דבר

אחת התכונות היפות של הצבע המטבח הלבן, היא הוורסטיליות שלו. כמעט ואין צבע או גימור שלא יראה טוב יחד עם לבן. כדי ליצור מטבח לבן מודרני, שיהיה אותנטי לסטייל שלכם ויהווה מקום נעים וכיפי להיכנס אליו כל יום, כדאי לבדוק את השילובים השונים שניתן לעשות עם הצבע הלבן.

לבן ועץ

שילוב יפיפה ונעים. העץ מכניס תחושת חמימות, חיבור לטבע וביתיות לכל מבטח. בשילוב עם הלבן מתקבל סגנון ביתי אך אלגנטי, שעושה כיף בעין. תוכלו לבחור למשל באי למטבח מעץ. מטבח לבן מודרני שבמרכזו אי העשוי עץ עם, למשל, שיש לבן – זו יצירת אומנות, לא פחות. 

לבן ושחור

לדרמטיים שביננו – שילוב של שני הצבעים המנוגדים ביותר. החיבור בין שניהם יוצר מטבח שתופס את העין, עם עיצוב מפתיע ודרמטי. כל אלמנט שתכניסו בצבע השחור יבלוט בצורה משמעותית מעל הצבע הלבן וייתן לו תשומת לב מיוחדת.

 לבן וצבעוניות 

אוהבים אדום? יש לכם מקרר בצבע ייחודי, כמו ירוק או ורוד? יש לכם מזל, כי הצבע הלבן הולך כמעט עם כל צבע אחר. לא משנה באיזה גוון הפריט האהוב עליכם, אתם לא חייבים לוותר עליו כשאתם מתכננים מטבח לבן – להפך, הוא יקבל תשומת לב מיוחדת כי הוא יבלוט מעל השטח. גם הכנסה יותר עדינה של צבעוניות יכולה לעבוד נהדר עם מטבח לבן מודרני. בחרו בפריטים קטנים יחסית שיוסיפו צבע, כמו קומקום, טוסטר קופץ או אפילו מגנטים למקרר בצבעים מעניינים. כך תכניסו עניין וטקסטורות שונות למרחב.

לבן וזהב

השילוב המלכותי. חיבור בין לבן לגוון זהוב ייתן לכם את המראה היוקרתי ביותר, האריסטוקרטי ביותר, בו לא משנה כמה עלה באמת הרהיט שהנחתם במטבח, הוא יראה יקר ונוצץ לכולם. אפשר לשלב אלמנטים קטנים יחסית מזהב, כמו ידיות מזהב לארונות המטבח, אי עם גימורים בצבע זהב, שילוב של זהב בשיש, או אפילו בחירת סכו״ם בגימור זהב שייתן פופ של צבע אבל בקטנה.

יוקרתיות שיא – מטבח לבן ומודרני

שום דבר לא ייתן לכם את המראה היוקרתי כמו שייתן מטבח מודרני לבן. בין אם בחרתם לעשות אותו לבן לחלוטין, או שרציתם לשלב אלמנטים שונים אתו – כמו עץ, שחור, או צבע בוהק אחר – מטבח לבן יקנה לבית שלכם תחושה יוקרתית ואלגנטית, שאי אפשר לפספס. נכון, אולי תצטרכו לנקות אותו בתדירות יותר גבוהה – אבל זה שווה את זה. וגם, בכללי, תנקו את הבית שלכם יותר. מה רע? כולם יודו לכם, כנראה.

אלגנטי ובוגר

גם אם ביומיום אנחנו אוהבים להתלבש בבגדים צבעוניים וזועקים, וגם אם לא – עיצוב המטבח צריך לשקף את מי שאתם לכמה שיותר שנים קדימה. על כן, כדאי לבחור בצבע שייתן תחושה בוגרת ואסופה, גם אם השילוב האהוב עליכם הוא ג׳ינס ירוק וחולצה אדומה. לעומת הסטייל האישי שלנו בכל המודבר באופנה, המטבח צריך להישאר ניטרלי לטרנדים ולשרת אותנו שנים קדימה. 

מינימליסטי 

הרעיון מאחורי מינימליזם הוא להשתמש בכמה שפחות אלמנטים. גם בתחום הצבעוניות, מינימליזם יכול להיות שימוש בגוון אחד לאורך כל השפה העיצובית הנבחרת, או שימוש בצבע ניטרלי כמו לבן. נכון, צבעוני זה הרבה פעמים כיף והרבה מוצרים משווקים היום בעזרת פרסומות צבעוניות שמפעילות לנו את המוח. אבל דווקא במטבח, המקום בו אתם צריכים להיות הכי מרוכזים ויעילים, פן יישרף עוד סיר אורז, חס ושלום – כדאי שהסביבה שלכם תהיה ניטרלית ומינימליסטית ותאפשר לכם רמת ריכוז מרבית. 

מטבח מודרני לבן

יצירת חלל שליו ורגוע

לבן הוא הגוון המרגיע ביותר. הוא לא מפעיל את המוח שלנו בשום כיוון, ונותן לנו קצת שקט נפשי. וכולנו צריכים עזרה בתחום הזה, בואו נהיה כנים. כדי ליצור חלל שיקנה עלינו רוגע גם בשעות היום הקשות ביותר – בחרו במטבח לבן מודרני, ותרגישו בהבדל מהרגע הראשון. תנו לכאוס ולבלגן להישאר בחוץ, וכנסו לחלל שיאפשר לכם לעבוד ברוגע בלי הסחות דעת מיותרות.

קלאסי ועל – זמני 

גם באופנה וגם בעיצוב פנים – טרנדים באים והולכים. בעיצוב המטבח, לא כדאי להשקיע סכומי כסף כל כך משמעותיים על טרנדים עכשוויים שיכול להיות שעוד שנה או חמש שנים יראו מיושנים ויידרשו טיפול או שיפוץ מחדש, שלא נדע. בחרו בצבע הלבן ואפשרו לעצמכם ליהנות ממטבח קלאסי ויוקרתי

מאיר ומואר

אור השמש הוא קריטי לנו בשגרת היומיום. לא רק בשביל השיזוף הנחשק לקראת עונת הרחצה, אלא גם למצב הנפשי והרגשי שלנו. גם במטבח שאין בו הרבה חלונות, בחירה במשטחים לבנים גדולים תאפשר הכנסת כמה שיותר אור לתוך החלל. אם יש לכם חלונות גדולים במטבח, מה טוב – תוכלו ליהנות מקרני שמש נעימות ומשמחות בכל שלב בשנה, ולהעצים את האפקט שיש להן בכך שתבחרו בצבע שלא יבלע את האור, אלא יפזר אותו לכול עבר. 

לא מתפשרים 

המטבח הוא החלק המשמעותי ביותר בבית, בו נבלה את מירב זמננו. ארוחות רבות מתבשלות בו, שיחות נהדרות נערכות בו, וזמן האיכות המשפחתי שנוצר בו לא משתווה לשום מקום אחר. על כן, כשניגשים לפרויקט מורכב כמו תכנון ועציצו במטבח חדש, כדאי להיעזר באנשים שמבינים עניין. הצוות המקצועי של אלפא קיטצ׳ן יאפשר לכם לתכנן ולבנות את מטבח חלומותיכם, ילווה אתכם בתהליכי התכנון והעיצוב עד לרגע האחרון, ויאפשר לכל התהליך להיות קצת פחות כאוטי ומלחיץ. 

 

לסיכום

המטבח הלבן המודרני הוא ממש יצירת אמנות. הוא נשאר רלוונטי במשך עשורים לאחור ויהיה רלוונטי גם דורות שלמים קדימה, הוא משתלב עם הכול, נותן תחושה יוקרתית ומאפשר לכם ליצור חלל נעים מרגיע ופרקטי עבור שגרת היומיום שלכם. כשמגיעים לשלב התכנון והבנייה של מטבח חדש, מומלץ לחבור לצוות מקצועי עתיר ניסיון וסיפורי הצלחה כמו אלפא קיטצ׳ן, שעזרו לכם לקבל את ההחלטות החשובות ויתנו לכם לנשום לרווחה. בסופו של דבר תיהנו מחלל מרגיע ושליו, שיתאים לכל שלב ביום – מהכנת אורחת בוקר מהירה לפני הנסיעה למשרד, ועד אירוח של חברים בשישי בערב, עם יין ומגש גבינית מפנק. אם אתם מחפשים להוסיף אקסטרה עניין, בחרו באלמנטים קטנים של צבע בחפצים שונים במבטח ותעשירו את החלל בצורה שאותנטית לכם ולסגנון האישי שלכם.

0
0
העגלה שלך
העלה שלך ריקה
Apply Coupon
Available Coupons
cwdkxxjh Get 5,849.00 off
rzkgjn24 Get 4,989.00 off