מטבחים מעוצבים: מטבח אפור בהיר!

מחפשים דרך לאפיין את המטבח שלכם במשהו ייחודי ועדיין לשמור על מודרניות ובו בזמן אל זמניות? מטבח בצבע אפור בהיר יכול להיות הפתרון עבורכם. אך איך יודעים בדיוק במה לבחור? וממה כדאי להימנע? במאמר זה נסקור את היתרונות של עיצוב המטבח בעזרת צבעים אפורים, על מה צריך לשים דגש, ממה כדאי להישמר ואיך מתחילים תהליך כזה בכלל. 

 

המטבח – איפה שהכול קורה

אם אתם בתהליך שיפוץ לכל הבית, או שאתם רוצים לשפץ בו כמה אזורים ספציפיים – כדאי להשקיע כמה שניתן במטבח. המטבח הוא לב הבית, היכן שרוב זמן השהות בבית קורה. בין אם מדובר בהתארגנות הבוקר, הכנת כריכים לילדים, ושתיית קפה לפני יום עבודה, בין אם ארוחת צהריים מרגיעה או בישולים והכנות לארוחת שישי משפחתית עם כל המי והמה – הכול סובב סיבב המטבח. כדי להפוך אותו לנעים ומזמין, ובו בזמן פרקטי ושימושי, כדאי לשקול מספר אלמנטים לפני שצוללים לתוך שיפוץ.

 

הגיע הזמן  

אנחנו יודעים איזה כאב ראש יכול להיות שיפוץ במטבח, או בחירת מטבח חדש מאפס. ישנם כל כך הרבה פרמטרים וכל כך הרבה החלטות שצריכות להילקח בפרק זמן קצר, כולן קריטיות וישפיעו מאוד על שגרת החיין שלכם במטבח החדש. חשוב לשקול אלמנטים שישמשו אותנו לזמן קצר וגם לזמן הארוך, כדי להבטיח שימוש מרבי והנאה יום יומית מהחלל שיצרתם, הרבה שנים קדימה. אז איך מתחילים תהליך שכזה? מה צריך לדעת? 

 

אז למה בעצם לבחור באפור?

מחפשים לשמור על קלאסיות, אבל לאפשר גם פרקטיות מרבית? מטבח אפור בהיר יכול להיות הבחירה הנכונה עבורכם. אנשים רבים בוחרים להשתמש בצבע הלבן במטבח שלהם, כי הוא מייצר אווירה נעימה ושלווה, ונותן מראה אלגנטי ויוקרתי. מחפשים את אותה התחושה אך בדרך קצת יותר שימושית ויומיומית? בחרו מטבח אפור בהיר. למה בעצם?

 

אלגנטי אך לא בוהק

שוב, בחירה במטבח לבן היא בחירה נהדרת, שתאפשר לכם מראה יוקרתי ואלגנטי, נקי ומהודר. אך יש משפחות שיעדיפו את המראה. הביתי יותר, הפחות בוהק ונוצץ – ומגוון הצבעים האפורים הם בדיוק הפתרון לכך. ניתן למצוא שלל רהיטים בגימור אפור או אפרפר בהיר, וכך להשיג את התחושה היוקרתית מבלי להסתנוור מכל עבר.

 

יצירת חלל שימושי 

אין מה לעשות, כשמתכננים מטבח צריך לקחת בחשבון לפני הכול את עניין הפרקטיות. אם יש לנו ילדים, קטנים או גדולים, והמטבח רוב הזמן לא מצוחצח ברמת הפירורים – שווה להשקיע במטבח אפור בהיר, וכך לפרגן לעצמנו עם משטחים קצת יותר רחמניים בכל בנוגע לכלוך. 

 

לא מכביד, אפילו מקליל

בצד השני של הסקאלה ממטבח לבן – ישנו המטבח השחור. הצבע השחור אמנם נותן תחושה אלגנטית ובוגרת למטבח, יש יגידו שאפילו סקסית – אבל הוא גם יוצר תחושת כובד. כידוע, הצבעים הכהים (כמו הצבע השחור) בולעים לתוכם אור, ועל כן המטבח ירגיש אפלולי. אם זו התחושה המועדפת עליכם, אז כמובן, לכו על זה – אך בהנחה שתעדיפו מטבח מואר עם תחושה אוורירית, שווה לבחור את הצבע האפור, וליצור מטבח אפור בהיר שייתן תחושה קלילה יותר אם כי עדיין אלגנטית. 

יוצר הרמוניה

ככל הנראה שהרבה מאביזרי וכלי המטבח שלכם עשויים מתכת אל חלד – הכיור, הברזים, המיקרו, הקומקום, קולט האדים – אולי אפילו הידיות של הארונות. כשבוחרים ברהיטי מטבח בצבע אפור, או מטבח אפור בהיר, ניתן ליצור הרמוניה בין האפור והכסף, וכך לתת למטבח תחושה אחידה יותר. 

 

תחושת רכות

כשבוחרים להשתמש בצבע האפור הבהיר, יוצרים במטבח תחושה כללית של רכות. נכון, זה מאוד מודרני להשתמש בצבעים בוהקים ורווים כמו לבן או שחור, אך יש בהם משהו קצת טובעני. הצבע האפור הבהיר הוא מעין אמצע של השניים, שנותן תחושה מרגיעה. 

 

שילובים מוצלחים עם הצבע האפור 

 אז החלטתם ללכת על מטבח אפור בהיר. מעולה! מחפשים לשלב אלמנטים בצבעים או גימורים אחרים למטבח? בואו נראה אילו שילובים מוצלחים אפשר לעשות יחד עם הצבע האפור. 

 

אפור עם עץ

אנשים רבים יבחרו להכניס עץ למטבח שלהם, כדי לשלב אלמנט טבעי וחמים עם האזור. גם כשהמטבח כולו או רובו באפור בהיר ניתן לעשות זאת, ואפילו בהצלחה – מטבח אפור עם עץ, בצבעים כהים או בהירים, ונותן תחושה יוקרתית. 

 

אפור עם שיש

הצבע האפור יחד עם טקסטורה וגוונים של שיש זה שילוב מדהים. הוא מאפשר יוקרתיות יחד עם תעשייתיות, למראה של מטבח מקצועי שניכר והבישולים בו מוצלחים. חפשו ובדקו מספר גוונים של שיש, כדי לאפשר בחירה מדויקת של צבע שישתלב מצוין עם האפור.

 

אפור עם שחור

כשרוב או כול המטבח אפור, הצבע השחור יבלוט מאוד מעל פני השטח. זה יתרון ה=במידה ויש לכם מכשיר או רהיט שתרצו לתת לו תשומת לב מיוחדת – אולי מכונת האספרסו המטורפת שקניתם, והיא אהבתכם הגדולה ביותר? (לא נספר לאימא שלכם, אל תדאגו). 

 

ריצוף אפור

שימוש בלבנים אפורות, בצבע אחיד או בשלל גוונים, יכול להוסיף טקסטורה ועניין לכל חלק במטבח שלכם. גם אם הרצפה של המטבח שלכם כבר אפורה וגם אם אל, שימוש בלבנים אפורות עבור חלקים מהקירות יכול להיות רעיון נפלא עבור המראה הכללי של המטבח. בחרו למשל במספר גוונים בהירים וכהים יותר של אפור, ועצבו את הקיר עליו נשען השיש, הכיור וכל החברים בצורות שונות. תוכלו לבחור לרצף בקולאז׳ מסודר כמו בשחמט, או לבחור להניח את הלבנים באלכסון כדי ליצור אקסטרה ייחודיות ועניין. 

 

אפור בקטנה

מחפשים לשלב אלמנטים אפורים במבטח שלכם, אבל לא באופן אובר וולמינג? בחרו בכיסאות עם ריפוד אפור, בשיש בגוון אפרפר, בגופי תאורה אפורים, ידיות לארונות מטבח בצבע אפור או כסוף, או גימורים עדינים בצבע אפור שיפוזרו לאורך המטבח.

כאן בשבילכם לאורך כל הדרך

אתם כבר יודעים את חשיבות התכנון בתהליכי עיצוב ובנייה של מטבחים מעוצבים. בדיוק כמו שלא היינו בוחרים ללכת למישהו שמתיימר להבין ברפואה אחרי שעשה קורס אינטרנטי, כך גם לא כדאי לפנות לחובבנים או אנשים שחסר להם ידע ואין להם ניסיון בתחום העיצוב, התכנון והבנייה של מטבחים. כדי לוודא שההשקעה הקריטית הזאת בבית שלכם תניב פירות נהדרים, ושהתוצאה תשרת אתכם ואת בני משפחתכם לאורך שנים ארוכות, כדאי לבחור לעבוד עם חברה מקצועית ועתירת ניסיון כמו אלפא קיטצ׳ן. הם יסייעו לכם בכל התהליך, מתחילתו ועד סופו, ויוודאו כי תקבלו בסופו את מטבח החלומות שלכם, ברמה הכי גבוהה שיש, באיכות ללא פשרות, ובמחירים הוגנים לכל כיס.  

 

לסיכום

ישנם יתרונות רבים לבחירה של מטבח אפור בהיר עבור הבית שלכם. מעבר למודרניות, לפרקטיות, האסתטיקה הייחודית והטאצ׳ האישי, תוכלו להתאים כל פרט ופרט לפי הצרכים שלכם, וכך ליצור לכם חלל שישרת את שגרת היום יום שלכם בצורה המרבית. כדי להבטיח תוצאות לא פחות ממצוינות, כדאי לפנות לאלפא קיטצ׳ן כשמליטים להתחיל את מסע עיצוב המטבח שלכם וליהנות ממוצר איכותי, פרקטי ויפיפה, שיחזיק לאורך שנים ויאפר לכם לחיות את חייכם בדיוק איך שאתם רוצים. 

מטבח פינתי

0
0
העגלה שלך
העלה שלך ריקה
Apply Coupon
Available Coupons
cwdkxxjh Get 5,849.00 off
rzkgjn24 Get 4,989.00 off