שילוב הצבעים המנצח, מטבחים בצבעי אפור ועץ

מאז ועד היום המטבח הוא אחד החלקים החשובים ביותר בבית. החלל בו מכינים ומגישים את האוכל לרוב מהווה בשביל כולנו מקום חם, נעים ומנחם עם ניחוחות אוכל של אימא.  גווני המטבח יכולים בהחלט להוסיף לאווירה ביתית, אך מודרנית, בעיקר גווני אפור ועץ.

 מטבח אפור, אבל לא משעמם

כשאומרים מטבח, אנחנו בדרך כלל מיד חושבים על פינה חמימה. הצבע האפור פחות מסתדר לנו עם אווירה כזו, אבל למעשה עם גווני האפור ניתן לעצב מטבח מיוחד, מודרני וטרנדי שיתאים לכל הצרכים.

הצבע האפור הוא גם ניטראלי בדומה לשחור ולבן ולכן יכול להשתלב בצורה מצוינת ברוב סוגי עיצוב המטבחים  והמטבחים האפורים בפרט.

הרי היום המטבח כבר מזמן אינו רק מקום לבישול. אנחנו לפעמים מארחים במטבח, מנהלים שם פגישות וגם יושבים בשקט עם עצמנו בסוף יום עבודה או עם הקפה הראשון של הבוקר.

המטבח צריך להתאים את עצמו וגם להיות מעוצב בצורה שמתאימה לחלל פונקציונלי. כמו שאנחנו משקיעים בעיצוב הסלון, המקלחת או חדר השינה, גם למטבח מגיע יחס עיצובי מיוחד.

מטבחים אפור ועץ
מטבחים אפור ועץ מודרני

הקלאסיקה של העץ

לעומת המטבח האפור המודרני, עץ הוא תמיד קלאסי, ומתאים, בעיקר למטבחים. מי לא חולם על מטבח מעץ טבעי?

במטבחי עץ יש אווירה כפרית מיוחדת מאוד, שממש מעוררת תיאבון והשראה לבשל משהו טעים, אם מדובר בארונות עץ, בוצ’ר יפיפה מעץ מלא או אי עבודה שעושה חשק לקצוץ סלט לתפארת.

 

השילוב המפתיע

גווני אפור יכולים להיות מקוריים במטבח, משהו שלא חושבים עליו ישר בניגוד לעץ שמושך את רוב האנשים  שמתארים לעצמם את המטבח המושלם.

אבל מה דעתכם על השילוב ביניהם?

למעשה השילוב בין אפור ועץ הוא מוצלח יותר ממה שנדמה לכם, כשמשלבים בין השניים מתקבל עיצוב אורבני, קלאסי וכפרי גם יחד. הקור של גווני האפור, משתלב באופן מדויק עם גווני העץ החמימים והניגוד ביניהם מביא לאיזון של כל מרכיבי האווירה.

החומרים השונים

אולי לא ידעתם שאפשר להשתמש במגוון חומרים אם אתם מעוניינים לשלב בין אפור לעץ במטבח שלכם.

בגזרת האפורים יש לנו כמובן את הבטון – אפשר להשתמש בבטון כדי ליצור משטחי עבודה רחבים, ניתן למעשה לבחור את גוון האפור, אם אתם רוצים כהה או בהיר יותר וכך להתאים את הגוון לעיצוב המטבח הכללי.

שיש – אין דבר כזה מטבח ללא שיש, והיום קיימים אין ספור גוונים וסוגים של שיש למטבח, גם בגזרת האפורים ישנו מגוון של סוגי שיש אפורים, חלקים או עם טקסטורות שונות, כך שאתם לא מוגבלים בבחירה גם בתחום הזה.

גווני אפור במשטחי המטבח, אם זה בטון או שיש, מעניקים גם מראה תעשייתי, אז אם אתם רוצים לעצב מטבח מחומרים אורבניים, משטח בטון או שיש, יעשו את העבודה.

גם בתחום העץ יש מגוון רחב של סוגי עץ אותם ניתן לשלב במטבח.

פורניר – זהו למעשה ציפוי דק מאוד של עץ יוקרתי המודבק על עץ פשוט יותר. קיימים משטחי פורניר בגוונים רבים וזו אופציה טובה למי שרוצה לשלב עץ במטבח שלו במחיר סביר.

עץ מלא – מטבח עץ מלא אפשר לבנות מסוגי עץ שונים : אלון, דובדבן, אגוז ועוד. זו היא אופציה יקרה יותר, אבל קלאסית ותמיד אופנתית, לעץ המלא יש מראה ייחודי וטבעי והוא מתאים למי שמחפש מטבח איכותי עם מראה מסורתי.

 

מטבחים אפור ועץ

הסוד בפרטים הקטנים

אפשר לשלב אלמנטים של עץ ואפור גם באביזרי ורהיטי המטבח.

מדפי עץ לכלים יכולים להראות נפלא על קיר בצבע אפור, משטח עבודה עבה מעץ יכול להשתלב מצוין על אי עבודה עשוי בטון.

ברזי וכיורי מתכת אפורים ישתלבו נהדר עם משטח עץ עבה.

כמו כן אי אפשר שלא לחשוב על הריהוט במטבח.

ניתן לבחור בשולחן וכסאות העשויים עץ מלא, או פורניר ואפשר גם לבחור ברהיטי מטבח העשויים פלסטיק או מתכת בגווני אפור וניתן גם לשלב ביניהם. למשל, שולחן אוכל עם משטח שיש אפור ורגליים מעץ מלא.

וכמובן, אסור לשכוח את הפריטים הקטנים שיהפכו את המטבח שלנו לייחודי, אלו שבאמת נותנים לנו הרגשה של בית, משהו שהוא שלנו ומייצג אותנו.

אפשר למצוא בקלות כלי עץ איכותיים שיהוו חלק עיצובי בלתי נפרד מהמכלול. למשל : מארז כלי הגשה מיוחדים מעץ מלא שאפשר גם להגיש עמם מזון וגם להשתמש בהם כחפצי נוי.

כלי מטבח נוספים מעץ כמו : משטחי חיתוך, כלים לסכו”ם, ארגז ללחם, קערת פירות, מתקן לייבוש כלים, אגרטל לפרחים ועוד, יראו נפלא על רקע גוונים אפורים.

 

לא לשכוח – מכשירי החשמל

שילוב הצבעים אינו מסתיים רק בארונות, במשטחי העבודה ובאביזרים, גם מכשירי החשמל הם חלק בלתי נפרד מן הקו העיצובי ויכולים להקנות מראה אחיד ומדויק יותר.

נכון שרובנו לא מקדישים מחשבה רבה לגוון וסוג התנור או המיקרוגל שנשים במטבח, אבל למעשה, היום קיימים מכשירי חשמל מעוצבים שיכולים לחולל פלאים במראה המטבח ולהתאים בדיוק.

לדוגמא, אפשר למצוא תנורים בסגנון רטרו שהמראה שלהם אינו מטאלי, אלא אפור מט. תנור כזה יכול להתאים בצורה מושלמת למשל במטבח מעץ טבעי מלא.

אפשר גם לשלב מיקרוגל בצבע אפור אטום להשלמת המראה המשתלב עם העץ, ולמי מאתנו שרוצה באמת להשקיע בפרטים הקטנים, אפשר לאבזר את המטבח כולו במכשירי חשמל בגווני אפור מט, שכל אחד מהם יהווה פריט עיצובי בפני עצמו.

 

לסיכום,

אז אם אתם מתכננים את המטבח החדש שלכם או שבא לכם לעצב ולעדכן את המטבח הישן, מומלץ לבחור בגוונים עכשוויים של אפור ועץ, השילוב ביניהם ייתן לכם גם את החמימות הכפרית של העץ וגם את האורבניות המודרנית של האפור, לעיצוב טרנדי

0
0
העגלה שלך
העלה שלך ריקה
Apply Coupon
Available Coupons
cwdkxxjh Get 5,849.00 off
rzkgjn24 Get 4,989.00 off