מטבח מודרני פופולרי בצבע לבן מט

המטבח העכשווי ביותר הוא לאו דווקא הצבעוני ביותר. להפך, בשנים האחרונות מהפכת עיצוב הפנים הבהירה לכולנו שמטבח מודרני הוא מטבח שמעוצב במינימליסטיות הן ברהיטים והן בצבעים. במאמר זה נסקור את טרנד העיצוב החדש ונראה איך אפשר להרכיב מטבח מודרני בצבע קלאסי שישדרג את הלוק של הבית.

 

לא עוד בלגן צבעוני מהאייטיז

כמו בכל תחום, גם בעיצוב פנים ישנם טרנדים באים הולכים. אפשר להסתכל על תקופות שונות בהיסטוריה של המאה ה20 וה21 ולזהות טרנדים שונים של עיצוב המטבח ומה מרכיב אותו. בעשור האחרון השפה העיצובית המודרנית ברורה: מינימליזם. יעני, כמה שפחות – בכמות וגם בצבעוניות. 

 

מינימליזם עיצובי

הרעיון בחללים מינימליסטים נובע מהאמונה (והתוכחה במציאות) שפחות בלגן בעיניים = יותר שלווה. יש רהיטים יפיפיים עתירי קישוטים וצבעוניות מרשימה, אבל מה לעשות, לא תמיד נרצה להפעיל את כל החושים שלנו, ולפעמים אפילו נחפש משהו שישקיט קצת את הראש והגוף ויאפשר לנו להתרכז במשימה שמולנו: להכניס מזון לגוף.

 

יצירת חלל נעים, מרגיע והרמוני

ברור לכולנו שלא כל סשן בישול במטבח יהיה רגוע ושליו, עם ציוץ ציפורים וקרני שמש מלטפות. לפעמים, הכנת ארוחת צהריים תתלווה בבלגן אטומי, ילדים מתרוצצים בין הרגליים וסיר אורז חצי שרוף. סה לה וי. כדי למתן את הכאוס, כדאי להשקיע ביצירת חלל נעים שהאלמנטים בו זורמים בהרמוניות, ותורמים לתחושה מרגיעה ונעימה בעין. זה אמנם לא יפתור את הבעיות האחרות שצצות בבישול למשפחה בחיי היום-יום, אבל היי, אנחנו ניקח כל מה שאפשר להיעזר בו. 

 

קלאסיות אל-זמנית

כאמור, טרנדים בעיצוב באים והולכים. כולנו זוכרים במבוכה קלה את תמונות בית הספר היסודי והתיכון שלנו, בהן אנחנו לבושים בגדים שנויים במחלוקת, עם תספורות משעשעות עד מזעזעות, מחייכים למצלמה כאילו כלום. אותו הדבר נוגע גם לעיצוב פנים, ובעיקר לחדר הכי פופולרי בבית – המטבח. קל לזהות מטבח כשהוא מיושן וזקוק לשיפוץ (או פשוט מייק אובר רציני), כי בדרך כלל הוא יורכב מרהיטי עץ או חומר אחר שצבועים בצבעים ססגוניים, עם דוגמאות חרוטות או מודבקות, ואקלקטיות כללית. מטבח מודרני לבן מט, לעומת זאת, הוא על זמני. הקלאסיות והעדינות שלו תיראה נהדר גם עכשיו וגם עוד מאה שנים, ועם תחזוקה נכונה המטבח שלכם יכול להראות חדש, הרמוני ויוקרתי לא משנה כמה זמן עבר מאז התקנתו.

 

משתלב עם הכול

הלבן הזה! לא משנה עם מה תשלבו אותו, הוא כנראה יראה מצוין. יש לכם מנורת נחושת אהובה, שאין מצב להיפרד ממנה? היא תבלוט בצורה נהדרת על פני קירות לבנים או מלפני ארונות לבנים. לא יכולים בלי טאץ׳ טבעי? כל סוגי העץ נראים נהדר כשהם משולבים עם לבן, ויתנו למטבח תחושה ביתית אך מודרנית. אוהבים לשלב טקסטורות? שיש לבן ומרשים יראה נהדר בשילוב עם כלי מטבח ממתכת כסופה.

 

תבליטו את האלמנט האהוב עליכם

מטבח שכולו לבן יאפשר הטמעה של חלקים / רהיטים שפחות נחמד לראות בעין ביום יום (למשל, פח אשפה או מדיח כלים) אך הוא יכול לאפשר גם את האפקט ההפוך – להבליט אלמנט או רהיט מסוים באופן משמעותי. בין אם זה קיר שצבוע בצבע אחר או מכונת קפה אדמדמה או שחורה ובוהקת – כל רהיט או אקססורי בצבע יבלוט בשילוב עם מטבח שכולו לבן. חיבור של חלל לבן עם אלמנט צבעוני אחד או שניים יכול לתת תחושת עומק ועניין בחלל, מבלי להפוך אותו לעמוס או מבולגן בעין.

 

מבריק או מט? אולי שניהם!

האם לבחור מטבח מודרני לבן מט, או בגימור יותר מבריק? בדקו ותראו האם שילוב של גימור מבריק או מט משדרג לכם עוד יותר את המטבח – למשל תוכלו לבחור משטח שיש לבן ומבריק עם ארונות מטבח בגימור מט. שילוב כזה של טקסטורות וגימורים יוצר עניין גם אם הצבע עצמו הוא באותו הגוון.

 

יחי האור

כל מטבח צריך אור, ואם לא בורכתם בחלונות גדולים במטבח, אז לפחות תוכלו לעזור לפזר את האור בחלל בעזרת רהיטים לבנים. גם אם האור מגיע ממנורה או שתיים, הוא יתפזר על משטחים גדולים לבנים וייתן לחלל תחושה מוארת יותר. ובכלל, אם יש לכם חלונות גדולים במטבח, אור השמש הטבעי שיכנס מבחוץ ישתלב נפלא עם המטבח הלבן שלכם, ויאפשר אווירה חמימה ונעימה שתשדרג את השהות היומית שלכם במטבח. 

 

לבחור נכון 

עיצוב ובניית מטבח זו השקעה חשובה מאין כמוה. כדאי לבחור בחברה בעלת וותק בעיצוב והכנת מטבחים, בפרט מטבח מודרני לבן מט, כמו אלפא קיטצ׳ן – שיעזרו לכם להרכיב את מטבח חלומותיכם בתקציב שמתאים לכל כיס. עם חומרים איכותיים, מחירים תחרותיים תוצר סופי קלאסי ואסתטי הם קריטריונים משמעותיים עבורכם, הבחירה ברורה.

 

לסיכום

המטבח הוא החלל בו כנראה תבלו את מרבית זמנכם במהלך היום (אחרי חדר השינה, אבל לא בנחירות עסקננו) וככזה, הוא משרה את הקו הכללי לעיצוב ביתכם. גם אם הארוחות שתבשלו בו יהיו מלאות בילדים מתרוצצים, סטרס וכאוס, או שאולי אתם רווקים שמבשלים לבד עם כוס יין ביד (הלוואי עלינו), מטבח מודרני לבן מט בעל סגנון נקי ואלגנטי יכול להפוך את החוויה לנעימה הרבה יותר. מעבר לכך, השקעה בסגנון כל כך קלאסי יכולה לשמש אתכם שנים רבות קדימה, בהן תיהנו ממטבח בעל נראות על זמנית שמשתלב עם כל חומר, רהיט או פיצ’יפקס שקשה לכם להרגיש בבית בלעדיו. בדקו את השילובים השונים של גימורים וגוונים של הצבע הלבן, ותגלו שאפשר להפוך מטבח לבן לגמרי לתענוג ויזואלי שיזמין אתכם להיכנס ולבשל בו, גם אם הבישול הוא קורנפלקס וחלב בעמידה מעל השיש. מה שעושה לכם את זה.

מטבח מודרני שיש לבן

0
0
העגלה שלך
העלה שלך ריקה
Apply Coupon
Available Coupons
cwdkxxjh Get 5,849.00 off
rzkgjn24 Get 4,989.00 off