מטבחים מודרניים עם אי שכדאי להכיר

אז אתם באמצע תהליך של שיפוץ, וצריכים להחליט הרבה החלטות בתקופת זמן מצומצמת. אחד מהחללים הכי קריטיים בבית הוא המטבח, וכשזה מגיע לעיצובו, כנראה שתתלבטו האם להכניס אי או לא. גם אם אתם בונים אותו מאפס או קונים אי מוכן מתצוגה, כדאי לשקול כמה שיותר אופציות כדי להגיע לתוצאה שתביא לכם מטבח פרקטי, אסתטי ונעים, לכמה שיותר שנים קדימה. במאמר זה נסקור את האופציות השונות ונבין איפה כדאי להסתכל ועל מה. 

 

הלב של הבית

ידוע כי המטבח הוא מרכז הבית. בין אם אתם בשלנים מדופלמים שלא יוצאים מהמטבח, הורים לילדים שזקוקים האכלה כל מספר שעות (אחרת העולם ייחרב), זוג שנהנה לבשל יחד ארוחות ערב רומנטיות או רווקים שנהנים משהייה שקטה במטבח בשעות הבוקר והערב – שעות ההימצאות שלכם במטבח משמעותיות. כשניגשים לפרויקט ענק כמו עיצוב מטבחים מודרניים עם אי, צריך להיות חכמים ומאורגנים כדי להגיע לתוצאה שתהפוך את הזמן שלכם במטבח למרגיע ומהנה ככל הניתן. וניתן! 

 

פרקטיות היא שם המשחק

לעומת חלקים אחרים בבית, שיכולים להתהדר בחפצי נוי רבים ולהוות אלמנט שמוסיף יופי ופחות שימושיות, במטבח מילת המפתח היא פרקטיות. אנחנו צריכים להקל על עצמנו בזמן השהות במטבח, כי כולנו יודעים לכמה כאוטי העניין יכול להפוך. גם כשמארגנים כריכים בבקרים במהלך השבוע, או כשנהנים מרגע משפחתי רגוע במהלך יום שבת, המטבח הוא מרכז העניינים וצריך להתייחס אליו ככזה, עם השקעה ומחשבה פרקטית שתקל עלינו במהלך השהות בו, לא משנה מה מטרתה. 

 

אי – למה הוא הפתרון הנכון עבורכם?

כמעט כל מטבח מודרני מכיל בתוכו אי. אבל אי זו הגדרה כללית מידי – איך הוא נראה? מה שימושיו? ממה הוא עשוי? כמה גדול, רחב וגבוה הוא? יש הרבה מה להחליט. כשחושבים על מטבחים מודרניים עם אי, כדאי לשקול את מגוון התכונות שיכולות להיות לאי עצמו, ואיך הן יכולות לשמש אתכם. 

 

אלף האיים

ישנם סוגים רבים של איים, ואם חוברים לחברה שמתעסקת בעיצוב ובניית איים בהזמנה אישית למטבחים מעוצבים, אפשר להתאים את כל הפונקציות של האי כדי שימשו אתכם ביום יום רמה הגבוהה ביותר. מטבחים מודרניים עם אי יכולים להיראות שונה מאוד, תלוי בכמה משקל תשימו לאיזה פרמטר, ובמה תבחרו. הכי חשוב שבסופו של דבר, תחליטו החלטות שייטבו עמכן ועם שגרת היום יום שלכם. כל חלום יכול להיעשות בצורה אסתטית וחכמה, אם רק נשקיע מספיק זמן ומחשבה בשקילת האלמנטים השונים. 

 

גודל האי

קודם כול, כמה מקום יש לנו בכלל במטבח? כדאי לתכנן את האי לפי הגודל היחסי של המטבח, ולא לקנות אי מבלי לחשוב בכלל כמה מקום הוא ישאיר לנו ללכת סביבו ולהתנהל לידו. 

 

סוג האי

בלוק ומסיבי? מתקפל וורסטילי? ישנן תכונות מיוחדות שניתן להוסיף לאי אותו נעצב במיוחד עבור המטבח שלנו במיוחד אם מדובר במטבח קטן. ניתן לאפיין את האי בתכונות שיתאימו לגודל המטבח שלנו ואורח החיים שלנו, כך שנמקסם את השימוש בו בכל ימות השנה.

 

חומרים

ישנם סוגים שונים של חומרים ממנו יכול להיבנות אי. מחפשים מראה מודרני? לכו על אי מעץ מלא בצבעים כהים. רוצים את הלוק האלגנטי? בחרו באי עשוי שיש. בקטע של מראה תעשייתי? אי ממתכת ישמש אתכם היטב. רוצים להוסיף חמימות במטבח? שלבו באי אלמנטים מעץ בהיר וחום. מה עם גם וגם? כדי ליצור מראה ייחודי, תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהחליט אילו חומרים ישתלבו טוב יחדיו, מהבחינה האסתטית והפרקטית יחד. 

 

גובה

מחפשים פרקטיות שיא? בחרו בגובה שיאפשר לאי לשמש אתכם גם כשולחן אוכל, או בר אוכל. לאחר שבחרתם גובה לאי, בחרו בכיסאות בר שיתאימו לישיבה נוחה מולו, וצרו לכם פינה נעימה בה אורחים יוכלו לקשקש עם המבשל או המבשלת בזמן שהם לוגמים יין, או הורים יוכלו להשגיח בשבע עיניים על הילד בזמן שהוא אוכל. גם בכיסאות, חשבו על כל פרט וודאו שהוא מתכתב עם השפה העיצובית של שאר החלקים במטבח.

 

מיקום

בדרך כלל, כשמעצבים מטבחים מודרניים עם אי, ממקמים אותו חסית במרכז. כך אפשר להשתמש באי גם בתור תחנת חיתוך, ערבוב ועבודה שקודמת לבישול, וגם כשולחן אוכל. אל יש הבחורים למקם אותו בצד המטבח, ולאפשר חלל יחסית רחב להתהלך בו. כשממקמים את האי באמצע, חשוב לשים לב שהשארנו מספיק מקום להתהלך מסביבו. 

 

אחסון בתוך האי

אם כבר פרקטיות, אז עד הסוף! גם אם צד אחד של האי שלכם ישמש כשולחן ולצדו כיסאות, תוכלו להשתמש בצד השני כמקום אחסון לכלים, מחבתות, כוסות, צלחות – מה שתרצו. בהמשך לדיון על מיקום האי, אם אנחנו רוצים להוסיף לו ארונות ומגירות, חשוב לוודא שגם כשהן פתוחות לרווחה – עדיין יש מקום להתהלך מסביב לאי, כדי לא לתקוע את הזרימה של המטבח ולמנוע תאונות התנגשות לא נעימות של המסתובבים במטבח. 

 

השקעה לעתיד 

ברור שכשאתם משפצים את הבית שלכם ותקנים בו חללים או אלמנטים שונים, אתם מעלים את הערך שלו בצורה משמעותית. בבוא הזמן, כשקונים עתידיים יגיעו לראות את הבית שלכם, במידה והשקעתם בעיצוב על זמני ופרקטי לכל משפחה, המטבח יכול להפוך לנקודת מכירה משמעותית בבית. מטבחים מודרניים עם אי תמיד יראו טוב יותר מאשר מטבח מיושן שלא הושקעה בו מחשבה, ואתם יכולים להעלות את ערך הבית שלכם ואת הסיכויים להרוויח מהשיפוץ אפילו יותר. 

 

איכות זה שם המשחק

איכות צריכה להיות הפרמטר המוביל בבחירת אי למטבח החדש שלכם. לא מדובר בהשקעה קטנה ונשתית, אלא במרכז של המרכז של הבית שלכם. המטבח הוא המקום בו תבלו את מירב שעות השבוע, ובחירה באי איכותי מחומרים שישרדו את כל סוגי הכאוס שמטבח יכול להציע, תבטיח לכם שנים ארוכות של נחת, מבלי להצטרך להתמודד עם החלפות, תיקונים וציפויים. 

 

בידיים טובות

בעיצוב מטבחים מודרניים עם אי, כדי להבטיח מוצר איכותי, התקנה בטוחה ושירות לקוחות מעולה, מומלץ לפנות לצוות מקצועי כמו אלפא קיטצ׳ן. עיצוב המטבח הוא תהליך ארוך ומורכב, וכדאי שילוו אתכם אנשים מביני עניין, עם שנות ניסיון רבות בתחום, כדי לצמצם בעיות ולעזור לכם להגשים את החלום שלכם במהירות ויעילות. 

מטבחים מעוצבים
מטבח מודרני עם אי

לסיכום

לעיצוב הבית יש השפעה עצומה על חיי היום יום בו. מעבר לרצון שלנו לחיות במקום נעים ואסתטי, צריך לתת מחשבה רצינית לאיך לגרום למרחב שלנו להיות הכי שימושי ופרקטי שאפשר, מבלי לאבד תכונות אחרות. אחת מהדרכים לייעל את המטבח בצורה אסתטית, היא להוסיף אליו אי. ישנם פרמטרים רבים שכדאי לשקול וצריך להחליט לגביהם בנוגע לבחירת האי – גודל, מיקום, גובה, חומר, האם אנחנו מאחסנים בתוכו כלי מטבח, האם הוא משמש אותנו גם כשולחן אוכל, כמה מקום יהיה סביבו ועוד. מעבר לאסתטיות שלו, נרצה שיהיה פרקטי ויתאים כמה שיותר לאורח החיים שלנו. שיקל עלינו ביום יום, ולא יקשה. כדי לוודא שההשקעה הכספית שלנו משתלמת לאורך כמה שיותר שנים, חשוב לבחור בחברה שתייצר עבורנו את האי בעזרת שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, ושתהליך העיצוב והתכנון עימם יהיה נעים ויקל עלינו בתור צרכנים. 

 

0
0
העגלה שלך
העלה שלך ריקה
Apply Coupon
Available Coupons
cwdkxxjh Get 5,849.00 off
rzkgjn24 Get 4,989.00 off