הטרנד הבולט השנה: מטבח כפרי בצבע שמנת

גם אם אתם עוקבים אדוקים אחר טרנדים מעולם עיצוב הפנים כבר תקופה, או אם נכנסתם לעניינים רק עכשיו, קל לראות כי הדבר הכי לוהט כרגע בתחום המטבחים הוא סטייל מטבח כפרי שמנת בצבעים בהירים. אבל מה הכוונה בסטייל כפרי? ולמה לבחור דווקא בסגנון הספציפי הזה? בואו נדבר על המאפיינים של הטרנד הפופולארי הזה ונבין למה ואיך הוא מתאים לביתכם.

שינוי באוויר

הרבה טוענים כי המטבח הוא החדר הכי חשוב בבית. והם צודקים! גם אם אתם לא מקפידים על המלצת הדיאטניות ל3 ארוחות מלאות ביום, כנראה שתמצאו את עצמכם עומדים במטבח ומכינים דבר מה אכיל לא מעט. ובכן, השעות המצטברות שלכם במטבח יכולות לעבור בנעימים אם תיצרו לעצמכם סביבה אסתטית ונוחה, בין אם אתם גרים לבד, עם בן או בת זוג, או שאתם חולקים את המטבח עם צאצא או שניים (או שלושה!), המטבח הוא מרכז הבית, ועל כן כדאי שירגיש משפחתי, אך גם מרענן ומודרני. מטבח כפרי בצבע שמנת הוא השילוב המושלם של השניים. 

תגדירו כפרי 

לא סתם צימרים ובקתות נופש הם מהבחירות הפופולריות של הנוסעים לחופשות… משהו בהימצאות לצד הטבע, הצמחים ובמיוחד העצים, נותן תחושה ביתית וחמימה ומשרה עלינו רוגע. השימוש בחומרים כמו עץ ואבן, ובצבעים כמו בז׳, חום, שמנת, ירוק ושחור, נוכל ליצור תחושה של בקתה כפרית קטנה ומתוקה גם באמצע העיר רועשת, בתוך בניין רב קומות.

50 סוגים של עצים

כשאנחנו מדברים על עץ, האפשרויות הן רבות ומיוחדות. הרי בטבע קיימים אלפי סוגים של עצים באינספור צבעים. למה שלא תוכלו להתאים את סוג העץ שמשרה עליכם נחת למטבח המתחדש שלכם? תוכלו לשקול להוסיף אלמנטים או רהיטים עשויים עץ מכל מיני סוגים, כדי לקרב את הטבע אליכם הביתה. הנה קמצוץ דוגמאות:

  • מייפל
  • אלון
  • מהגוני
  • אגוז
  • אורן
  • שיטה

אלמנטים כפריים

אז החלטנו שאנחנו רוצים אווירת צימר גם בלי לנסוע 3 שעות לצפון. כדי לקבל את התחושה הזו גם בבקרים המטורפים של ימי החול, בהם צריך לארגן את כל נפשות הבית ליציאה ליום חדש והמטבח הוא חזית המלחמה המרכזית, נוכל להשתמש באלמנטים כפריים ולשלב אותם בתוך התכנית העיצובית של המטבח החדש (או המחודש) שלנו. מה הכוונה? 

  • רהיטים שלמים מעץ
  • גימורים מעץ לרהיטים מחומרים אחרים
  • שימוש בצבע חום בהיר או כהה
  • שילוב של עץ עם גימורים כהים או ירוקים

ולמה דווקא שמנת

אז הבנו שהאסתטיקה הכפרית נותנת לנו חמימות, ביתיות ורוגע. איך אפשר לשדרג את הסטייל הנוסטלגי הזה עם אלמנט קצת יותר מודרני, אבל לא להרוס את אווירת הרוגע שהוא משרה? שימוש בצבע שמנת, ועיצוב מטבח כפרי בצבע שמנת, יהיה השילוב המושלם בין העולמות. צבע השמנת משדר מודרניות אבל בו בזמן גם קלאסיות. הוא לא בוהק ובולט כמו צבע לבן, אבל הוא לא תעשייתי כמו אפור – מה שמאפשר חיבור טוב בינו לבין העולם היותר טבעי, של הסגנון הכפרי. 

השילוב המושלם

כאמור, החמימות של הסגנון הכפרי יחד עם האסתטיקה המודרנית של צבע השמנת יוצרים תחושה חמימה ועל זמנית. מה בעצם עובד כל כך טוב בזיווג הזה? צבע השמנת מטבעו הוא בעל גוון בסיס חם, שמשתלב נפלא עם החומרים בהם משתמשים במטבחים כפריים: עץ ואלמנטים אורגניים אחרים. לעומת גוונים קרים ותעשייתיים יותר, צבע השמנת יאפשר שמירה על התחושה הביתית והנעימה בשילוב עם אלמנט מודרני שירגיש רענן ורלוונטי, למרות חילופי הטרנדים המהירים בימנו. שילוב קלאסי כזה נשאר באופנה במשך שנים!

ורסטיליות זה שם המשחק

כשמעצבים נכון, אפשר להשתמש באלמנטים מסגנון מסוים ולהזריק אותם לתוך הקנבס שהוא המטבח שלכם, מבלי לחסום את האפשרויות העתידיות של הוספת רהיטים אחרים. כשבוחרים בסגנון כל כך פשוט אבל אחיד כמו במטבח כפרי בצבע שמנת, אפשר להיות בטוחים שגם אם נקבל מהגיסה אגרטל מגניב בצבע ירוק או צלחת נוי כחולה, נוכל לשלב אותם במטבח שלנו והם לא יראו זרים או ייבלעו בנוף. 

הבחירה האיכותית

כשניגש לחיפוש אחר המטבח המושלם, לא משנה מה הסגנון שיוביל אותנו בחיפוש, חשוב שנזכור את הכלל הפשוט: על איכות לא מתפשרים. המטבח הוא לב הבית, בו נשתמש כל יום, יחד כמשפחה או לבד, והיכולת שלו לעמוד במבחן הזמן היא מהחשובות ביותר. כמובן שנרצה להשקיע במטבח שהאסתטיות שלו תנעים את זמננו בו, אך כדי להבטיח את נראות ותפקוד המטבח לאורך שנים ארוכות, נוודא שאנו בוחרים בחברה המתעסקת בחומרים איכותיים ולא במוצר מדף שיוצר במהירות ללא מחשבה על אריכות ימים. כדאי לבחור בחברה שתעניק לכם שירות אישי וייחודי, תלווה את ההליך מההתחלה ועד סופו, ותבטיח את שביעות רצונכם מבלי לקרוע את הכיס.

 

מטבח

בא לי! איך מתחילים?

אז החלטתם שהבחירה הנכונה לכם היא מטבח כפרי בצבע שמנת. הידד! אך ההליך לא פשוט אם לא יודעים לשחות בחומר כמו שצריך. כדי להגשים לכם את החלום, אנחנו ממליצים שתחברו לצוות מקצועי שידע לעבוד עם החלל שלרשותכם למקסם אותו לפוטנציאל הגבוה ביותר שלו, ולעשות את כל זה בצורה נעימה ומהירה. 

איכות ללא פשרות

לכולנו חשוב לחיות בבית שמותאם לצרכים שלנו, פרקטית ואסתטית. כדי ליצור חוויה יום יומית נעימה ומזמינה, כדאי לפנות את הדרך לאנשים שמבינים עניין. אלפא קיטצ׳ן היא חברה וותיקה בתחום, המציעה שירותים מקיפים של עיצוב, בנייה והתקנה של מטבחים, כמו מטבח כפרי בצבע שמנת, במחירים מצוינים הכדאיים לכל כיס. עם חומרים איכותיים ותוצרים מהממים, בחירה בחברה בעלת ניסיון שתהיה קשובה אליכם ולצרכי הבית שלכם היא הבחירה הנכונה. 

בדרך להגשמת החלום

אז תכננתם, חיפשתם, התייעצתם, עיצבתם, והחלטתם ללכת על צוות מקצועי שיעניק לכם את חווית הקנייה הנעימה והמרגיעה ביותר. כשאתם בוחרים בחברה בעל סטנדרט שירות איכותי מעל הכול, הם מבינים שאתם לא צריכים תוספת לבלגן שהוא התארגנות להגעה של מטבח חדש. במקום לגרום לכם להמתין לכל פריט ופריט בנפרד, כך שחתיכת שיש ענקית תופסת חצי מהחלל עד שיגיעו שאר חבריה למטבח, המטבח שלכם יגיע בבת אחת ויורכב במקום, מבלי להפריע לשגרה שלכם יותר ממה שחייבים. זה שירות לקוחות נכון, שמבין את הצרכים שלכם בתור האנשים שבסך הכול רוצים להתחדש במטבח מבלי לתקוע יותר מדי מקלות בגלגלים.

מטבחים כפריים מודרנים

סיכום

גם בבוקר לפני העבודה, גם בצהריים בין פגישות, ובערב עם כל המשפחה – המטבח הוא מרכז הבית המודרני, בו נצבור חוויות משפחתיות ונבלה שעות רבות של הכנה ואכילה יחדיו. כדי ליצור סביבה שתאפשר את הפרקטיות של המטבח המושלם יחד עם אסתטיות מודרנית וביתית, כדאי לבחור בשילוב של מטבח כפרי בצבע שמנת, שיענה על כל צרכיכם, ועוד קצת. השילוב של האלמנטים הטבעיים יחד עם צבע השמנת יאפשר לכם ליצור מרחב שתופס בתוכו שני עולמות – הביתי, החמים והמרגיע עם המודרני, הקלאסי והעל זמני. עם הצוות המקצועי והוותיק של אלפא קיטצ׳ן, תוכלו ליהנות ממוצר סופי מהמם במחיר שווה לכל כיס, עם הידיעה שבחרתם נכון.

0
0
העגלה שלך
העלה שלך ריקה
Apply Coupon
Available Coupons
cwdkxxjh Get 5,849.00 off
rzkgjn24 Get 4,989.00 off