מטבחים זולים עד 3000

מטבחים זולים בהיצע נרחב

אם אתם מעוניינים לחדש את המטבח שלכם, תשמחו לדעת שכיום זה ממש לא חייב להיות עסק יקר. באלפא קיצ’ן תוכלו לחדש את המטבח במחירים הוגנים ושווים לכל כיס וברמה הגבוהה ביותר. המטבחים מעוצבים בהתאמה אישית במיוחד בשבילכם, כאשר אתם בוחרים את העיצוב שמתאים לכם. באלפא זמינים עיצובים בקשת של מחירים, כך שיהיה התקציב שלכם אשר יהיה – תוכלו למצוא משהו מתאים.

מטבחים זולים עד 3000₪

מטבחים הכוללים ארונות שגופם מעץ סנדביץ’ והדלתות MDF. שיש איכותי וחזק מאוד העשוי גרניט, עליו תוכלו להניח גם סירים רותחים ללא חשש. הכיור עשוי חרס וכן פורמייקה לבנה. מטבחים המתאימים מאוד לדירות להשכרה.

מחירי ההובלה וההתקנה תלויים במיקום ההתקנה.

מטבחים זולים עד 4000₪

מטבח איכותי הכולל כל מה שמטבח אמור לכלול ומתאים לדירות קטנות וכן דירות להשכרה. המטבח
כולל ארון עליון וארון תחתון באורך של 2 מטר העשויים מעץ סנדביץ’ וכן שיש גרניט
סארדו טבעי חזק. סוג הכיור בהתאם לזמינות במלאי. ידיות אינטגרליות ומטבח שקט כלולים!

מחירי ההובלה וההתקנה תלויים במיקום ההתקנה.

מטבחים זולים עד 5000₪

מטבחים אסתטיים בעיצוב אישי המתאים למשפחות ולכל מי שמעוניין במטבח המעוצב ברמה הגבוהה ביותר. כולל ארון עליון ותחתון באורך של עד 2 מטר העשויים מעץ סנדביץ’, ושיש דמוי קיסר איכותי, חזק וטבעי.

כל דלתות הארון מצוידות במנגנון טריקה שקטה בטיחותי לילדים וכן ידיות אינטגרליות. עיצוב המטבח נעשה בייעוץ אישי, כאשר לפניכם עומדים מגוון צבעי פורמייקה לבחירתכם. תוכלו לשנות, לעצב ולהתאים לפי הצרכים והרצונות שלכם. ייעוץ ומדידות כלולים!

מחירי ההובלה וההתקנה תלויים במיקום ההתקנה.

הזמינו עכשיו מטבח לפי תקציב!

באלפא יודעים להתאים יחד איתכם את המטבח לתקציב ולהשיג את חומרי הגלם האיכותיים ביותר במחירים הזולים ביותר, ולתכנן את המטבח המושלם לפי סדר העדיפויות שלכם. למטבחים זולים

טופס להזמנת מטבחים!

בחרו בחבילה הרצויה ושלחו לנו את הטופס.

0
0
העגלה שלך
העלה שלך ריקה
Apply Coupon
Available Coupons
cwdkxxjh Get 5,849.00 off
rzkgjn24 Get 4,989.00 off