מטבח שחור – הטרנד הלוהט של 2022

החיים שלנו מגוונים, למשל בעולם המסעדות, פתאום יש מסעדה ללא גלוטן, ללא לקטוז, טבעונית ועוד. שלא נדבר על החופש להיות מי שאתה בהגדרה האישית שלך, אז למה בעצם לא ככה גם בבית שלך במקום הכי מוחצן שיש, המטבח. עברו הימים של מטבח סולידי כמו של כולם. מטבח הוא אמירה אישית והעיצוב שלו מציג את מי שאתם באופן הכי טהור שיש, לכל אחד יש תשוקה למטבח החלומות, למה לא מטבח שחור? אחד הטרנדים המדהימים היום הוא מטבח שחור, לכם נשאר לבחור אם בסגנון מט או רגיל.

מטבח שחור? לא מה שחשבתם

טרנד המטבחים הצבעונים כבש את העולם, המטבח הלבן המסורתי שכולנו הכרנו הולך ונעלם, ובתוך הטרנד הזה עולה מעל כולם הטרנד הלוהט של 2022, המטבח השחור. הבחירה במטבח שכזה מעוררת מחשבה נועזת ומייצרת הרגשה מיוחדת כלפי המטבח, הרגשה שלא הכרנו בעבר שדיברנו על מטבחים. אם נוסיף לכך את המגמה ההולכת ותופסת תאוצה של בישול ביתי במקום מסעדות, מטבח זה מייצר עבורנו התרגשות שהייתה שמורה עד כה למסעדות אופנתיות בלבד. הצבע השחור נתפס כנחשק ובשונה מעולם האופנה, בו לכולנו יש בגדים שחורים, אבל, הוא לא לבעלי לב חלש.

יכולות השילוב של מטבח שחור 

האפשרוית שצבע שחור מעניק הן כמעט בלתי מוגבלות, בין אם בשילוב צבעים רכים שיקבלו דגש על רקע השחור, דרך צבעיים מתכתיים שיוכלו להביא ליידי ביטוי את הניגודיות בין צבעי מתכת זוהרים למטבח שחור מט. או למשל שילובים קלאסים שלהם עם נגיעות של צבעים בהירים וחמים להגדלת הניגודיות. השילוב של צבע שחור הוא נוח כמעט לכל צבע, אבל הכי מעודכן ונכון להיום הם שילובים של מספר גוונים של שחור אצלנו במטבח צוות המומחים אלפא קיטצ’ן ישמח להציע לכם מגוון רחב של צבעי שחור שיתאימו עבורכם.

לא רואים לכלוך

מטבח מטבעו כל הזמן מייצר לכלוך, אנחנו מבשלים, חותכים, קוצצים ובדרך נוצר לכלוך רב, בין אם נרצה ובין אם לא. אחד היתרונות הבולטים של המטבח השחור שהוא למעשה מעלים כתמים, רק תחשבו מה קורה שרסק עגבניות פוגש ארון לבן, הכתם מיד צועק ובוהק, על משטח כהה הכתם “נעלם” מה גם שהיכולת לנקות את המשטחים השחורים טובה יותר מכל צבע אחר. נקודה שיש לקחת בחשבון היא ייתכנות לסימני ידים וטביעות אצבעות שיישארו על המשטח.

שחור תמיד נראה טוב

לא משנה עם תבחרו מטבח שחור או מטבח שחור מט, הצבע השחור תמיד נראה טוב, לעומת צבעים אחרים הוא פחות דוהה ושומר על אלגנטיות ותחושת הפתעה בכל פעם מחדש. המטבח השחור מעניק הרגשה של מקצועיות ומשדר עוצמה. המטבח השחור ממצב עצמו ככזה המתאים לכל סגנון כמעט גם במראה המודרני וגם בעיצוב תעשייתי, הצבע השחור פשוט מכניס חיים לבית ויש לו היכול לייצר קשר עם חלקים אחרים בבית שמעוצבים באופן דומה.

מטבח שחור
מטבחים שחורים

מתאים לכל חומר

אחד היתרונות הבולטים של המטבח השחור היא היכולת להתאים למגוון רחב של חומרים, החל מסוגי עץ שונים ובעיקר עץ מלא, אשר מקבל באהבה את הגוונים השחורים, דרך השילוב עם חומרים מתכתיים כגון נירוסטה או אלומיניום. בנוסף מכשירי החשמל אותם נרצה להוסיף למטבח שלנו יוכלו להשתלב בקלות גם בגוון הכהה וגם בגוונים מפתיעים יותר כמו אדום או צהוב. היכולות המוכחות של הצבע השחור מעניקות לנו פתרונות קלים יחסית לעיצוב הסופי של המטבח ואין משמעות עם בחרנו במטבח שחור רגיל או מט.

לסיכום

המטבח השחור הולך וממצב את מקומו כטרנד החדש והלוהט של 2022, מגוון האפשרויות הולך ומתרחב. השילוב הידוע כביכול של צבע סולידי כביכול מצד אחד, אך לא שייך לעולם המטבח מצד שני מייצר ניגודיות מפתיעה ונועזת שמתקבלת בצורה טובה מאד בקרב מביני העניין בטרנדים אופנתיים ב2022.

אצלנו באלפא קיטצ’ן נשמח לעזור לכם להתאים את המטבח השחור המתאים לכם. אין גבול לאפשרויות ונשמח לייעץ ולהציע לכם כדי שתוכלו להגשים את החלום הנועז והמיוחד שלכם.
יש לנו מגוון רחב של צבעי שחור, ממטבח שחור מט דרך מטבח שחור רגיל.
מטבח שחור לא מתאים לכל אחד, יש לך את האומץ?

0
0
העגלה שלך
העלה שלך ריקה
Apply Coupon
Available Coupons
cwdkxxjh Get 5,849.00 off
rzkgjn24 Get 4,989.00 off