מה כדאי – להחליף חזיתות למטבח או לקנות מטבח חדש?

המטבח המודרני הוא מרכז החיים בבית. הוא המקום שבו מכינים אוכל, אבל הוא גם מקום מפגש אינטימי – משפחתי. הוא גם בדרך כלל פתוח לסלון ולכן הוא צריך להיראות טוב, להיות מעוצב בהתאם לסגנון העיצוב בבית ולהיות מספיק מרשים, כדי להיות ראוי למקומו הייצוגי.

אז כאשר המטבח שלכם מתחיל להתיישן ולהראות סימני עייפות, אתם צריכים לקבל רק החלטה אחת – להחליף את כל המטבח או רק את החזיתות של הארונות.

חזיתות מטבח
שיפוץ מטבח ישן

אפשרויות הריסה

הדבר הראשון שצריך לבדוק, לפני שמחליטים אם להחליף את המטבח לגמרי הוא, האם אפשר מבחינה הנדסית לפרק את המטבח הקיים כדי לבנות מטבח חדש מהיסוד.

אתם גם צריכים לבדוק אם שיפוץ נרחב של המטבח הוא אפשרות רלוונטית לחיים שלכם כרגע, מבחינת לו”ז, תקציב, מתחים ונסיבות שונות.

אם האפשרות של קנית מטבח חדש נשמעת לכם מורכבת, אולי עדיף להסתפק בהחלפת חזיתות, אבל אם תקציב הוא השיקול – תמיד אפשר למצוא מטבחים זולים באיכות מעולה.

 

מטבח ישן במצב טוב? ניתן להחליף חזיתות!

יש מצבים בהם החלת חזיתות היא פשוט לא רלוונטית, כי המטבח הישן הגיע למצב כל כך ירוד ובלוי, שאין אפשרות אחרת. אם יש לכם מגבלה של תקציב, תוכלו למצוא מטבחים זולים באיכות מדהימה, אבל אם המטבח שלכם חדש יחסית, או שכל הארונות במצב טוב, נוח לכם מספיק כדי להמשיך להשתמש בו ובסך הכל מתחשק לכם להחליף את העיצוב – החלפת חזיתות היא פתרון מושלם, שיספק לכם מטבח במראה חדש, עם מעט מאוד עבודה יחסית, בתקציב נמוך ובהרבה פחות זמן.

השפעה על ערך הבית

לעיתים, תהליך שיפוצים, במטבח או בכל חלק אחר בבית, מספק את הדחיפה הדרושה לנכס, כדי להעלות את הערך שלו. אז גם אם אין לכם/ן תוכניות למכור בקרוב, כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע שיכולים לתת לכם אינדיקציה על ערך הבית הנוכחי ועד כמה יכול שיפוץ מטבח לתרום להעלאת הערך. בהתאם להערכה שתקבלו, לגבי עלייה בערך הנכס, תוכלו לקבל החלטה יותר מושכלת אם להחליף את כל המטבח, או רק את החזיתות.

 

קחו בחשבון גם את הסביבה

השיקול הבא לא נמצא בראש סדר העדיפויות של כל אחד, אבל הוא שיקול חשוב, שכדאי לקחת בחשבון. אם המטבח הקיים שלכם במצב טוב יחסית, הרי שחידוש חזיתות הוא צעד אקולוגי, מקיים, שתורם במידה ניכרת לאיכות הסביבה.

שימוש בקיים, שיפוץ וחידוש, הן דרכים נהדרות לסייע לשמירה על הסביבה ולכן, לפחות אצלנו, זהו שיקול שזוכה למקום חשוב במיוחד.

לסיכום, החלפת ארונות מטבח או קניית מטבח פורמייקה חדש – לכל בחירה יש יתרונות וחסרונות משלה ולכן ההחלטה צריכה להיות שלכם, על בסיס ההרגשה שלכם, על בסיס הנתונים והאפשרויות העומדות לרשותכם.

מה שלא תחליטו – אנחנו כאן לשירותכם, במרחק שיחת טלפון קצרה.

 

0
0
העגלה שלך
העלה שלך ריקה
Apply Coupon
Available Coupons
cwdkxxjh Get 5,849.00 off
rzkgjn24 Get 4,989.00 off