0
שנים של איכות ושירות למטבח

ארונות מטבח ששוברים את הכלים

החיים שלנו מהירים מוחצנים שיתופיים וכל אחד מאיתנו רוצה למצוא את הייחוד שלו. בתוך כל הידע והשפע שהעולם בשנת 2022 מציע לנו הטרנד שניצח ובגדול הוא המטבח האפור. כל זאת יחד עם השפעות הקורונה שעדיין מרחפת מעלינו הובילו חלק מרכזי מהחיים שלנו אל המטבח. היום כל אחד הוא טבח פוטנציאלי, לא משנה אם אנחנו מבשלים ומכינים אוכל לקרובים לנו ביותר או שאנחנו מארחים סידרתים, שלא לדבר על אלו שהתחילו למכור אוכל מהבית, המטבח הפך לחלק אינטגרלי בחיינו, ובתוך זה אנחנו צריכים להתאים עצמנו למצב החדש, ופתאום בלי ששמנו לב, ארונות המטבח, כן אלו שהנגר מחבר לקיר הפכו להיות בעלי משמעות, הם גם צריכים להיות פרקטיים ולא פחות חשוב יפים, מודרניים ומיוחדים, כאלו שאין לאף אחד אחר. אז בואו נבדוק איך בוחרים את הארון המושלם למטבח החלומות שלנו.

איך מתחילים?

החלטנו על עיצוב חדש לארונות המטבח, ברכות. מכאן האפשרויות שלנו כמעט בלתי מוגבלות. יש מגוון סוגים ורעיונות לעיצוב, מטבח מודרני אפור, אולי מטבח אפור בהיר ועץ, אנחנו ב אלפא קיטצ’ן נשמח לספק לכם מגוון אפשרויות בחירה במחירים נוחים.
אז אם בא לכם על מטבח חדש, אולי מטבח אפור לב, בואו ונצלול אל הדברים החשובים שצריך לדעת שבוחרים ארון מטבח שנרצה שישבור את הכלים.

מחשבה עיצובית – מטבחים אפורים

החלטם לעצב את המטבח, או לחלופין קניתם בית חדש ואתם עכשיו רוצים לתכנן את המטבח שתמיד חלמתם עליו? האפשרויות רבות ומגוונות, חשוב לזכור המטבח בכלל והארונות בפרט הם בעלי משקל עיצובי עצום בעיצוב הבית שלכם, המקובל היום שהמטבחים הם פתוחים, רחבי ידיים ופתוחים למעשה לכל פינות הבית, לכן העיצוב של המטבח הוא בעל משמעות. בהנחה שבחרתם במטבח אפור בהיר, הוא חייב להתייחס לכל הבית, ארונות המטבח מכסים את רוב קירות המטבח שהוא חלק מרכזי בבית, לא ניתן להתעלם משאר חלקי הבית, אתם חייבים לחשוב האם אתם מעצבים את הבית בהתאם למטבח, או את המטבח בהתאם לבית.

מטבח
מטבח אפור

ארונות צבעוניים 

אחד הטרנדיים המעניינים בשנה האחרונה הם ריבוי צבעיים שנכנסים אל תוך המטבח, הארון הלבן המסורתי, או בצבע שמנת הולכים ונעלמים, היום אפשר למצוא למשל מטבח אפור מתכתי שאחד הארונות צבוע בצבע בולט ושונה כמו אדום בוהק או ירוק בקבוק.
השימוש בצבעים שונים מעניקים למטבח תחושה רעננה וצעירה, שלא נאמר מעודכנת. תחושה שמתכתבת עם החיים שלנו היום שמלאים בצבעים וגוונים כפי שלא חווינו מעולם, אל תתפסו לפחד לגוון את הצבעים במטבח, גיוון שכזה יעניק לכם תחושה רעננה ומתחדשת כל יום מחדש.

להחביא ארון

רעיון חשוב נוסף בעיצוב כיום בעיקר במטבחים מודרניים הוא השימוש בחשיבה יצירתית תוך ניצול מירבי של כלל השטח והאמצעים העומדים לראשותנו תוך הצגת חזות מינימליסטית ככל האפשר. הרעיון הוא שהעיצוב של המטבח ינסה לטשטש ואולי אף להחביא שטחי אחסון, זאת על ידי מספר פתרונות אפשריים שיעזרו לנו במשימה הזאת.
נעדיף פעמים רבות למקד את אזורי האחסון מגובה הכיור ולמטה, רוב בני האדם לא מסתכלים לאזור זה, אלא לחלק שבגובה העיניים, את שאר הארונות ננסה להרים גבוהה במידה מסוימת עד שגם הם ייעלמו מטווח הראיה, חללים אלו יישארו לעיתים פתוחים ולא יצרו הרגשה סגורה שעלולה לייצר עומס עיצובי.

תאורה

משחקי תאורה והעיצוב הנגזרים מכך יכולים להיות נקודה שוברת שיווין בעיצוב הארונות שלכם במטבח החדש. תאורה נכונה על מטבח אפור בהיר יכולה לשוות לו מראה מיוחד של מטבח מודרני אפור המתאים מאד היום לטרנדים המקובלים. בחירת התאורה ומיקומה במטבח יש להם היכולת לשוות למטבח מראה מיוחד, בשילוב עם תאורה טבעית שמגיעה מהחלונות, או לחלופין בעת ההשתקפות והחזרת האור מן הארון בצורה נכונה. שילוב של מנורות מכוונות או ספוטים. לבחירת התאורה תהיה השפעה דרמטית על האופן שבו ארונות המטבח יציגו את עצמם כלפי חוץ.

מטבח אפור מודרני

 

חדשנות ופתרונות מקוריים במטבחים אפורים

הארונות המסורתיים אלו שאנחנו מכירים, נעדרים הדמיון מאלצים אותנו לייצר פתרונות אחסון לא יעילים, אנחנו לא אחת לא מצליחים להגיע לסיר שקבור בקצה הארון, או לא תמיד מוצאים מקום לסכין ארוכה מהרגיל. היום אין הדבר דומה, מגוון הפתרונות הטכנולוגיים הם רבים ומגוונים, ויש ביניהם פתרונות לארונות עמוקים, או לחלופין לארון שנמצא בדיוק בפינה והגישה אליו לא נוחה. האפשרויות היום להעשיר את חווית השימוש בארונות המטבח הולכות ומתרבות, סכינים תלויים בשליפה מהירה, מדפים נשלפים בקלות וארונות הנסגרים בצורה שקטה ונעימה הם רק חלק מהאפשרויות, שבירת הכללים במטבח היא לא רק בצורתו החיצונית של הארון, אלא גם בחלקו הפנימי שמעצים את חווית השימוש במטבח.

פרזול

לכל אישה יש תכשיט המיוחד רק לה והמתאים לאישיותה ולאופייה, כך גם הפרזול. בחרנו צורה לפי טעמנו, השקענו בצבע הנכון ויצרנו הרמוניה של צבעים המשתלבים בתוך הבית שלנו, עכשיו נשאר לבחור את התכשיט של הארון, את האלמנט שייתן לו את הטאץ הסופי והמדויק. הפרזול יש בו בעצם לאפשר לנו לתת חתימה סופית בעיצוב הארון, ההתאמה של הפרזול הנכון, הידית, הצבע והגודל יעניקו לנו את התחושה שהכל מתיישב במקום. שהמטבח שלנו, לא רק שהוא יפה, מעוצב וטרנדי, אלא שיש בו גם אמירה אישית שלנו.

לסיום

ארונות המטבח עוברים היום שדרוג, הטכנולוגיה, אפשרויות העיצוב והפתיחות מאפשרים פתרונות מרובים. נוכל לעצב לנו את המטבח שחלמנו עליו בין עם זה מטבח מודרני אפור או אולי מטבח אפור בהיר ועץ, צוות המומחים של אלפא קיטצ’ן עומדים לרשותכם בל זמן ניתן להגיע אלינו, אפשר און ליין ואפשר לתאם פגישה בכל מקום שתבחרו. האפשרויות רבות והחלום שלכם במרחק נגיעה.

0
0
העגלה שלך
העלה שלך ריקה
Apply Coupon
Available Coupons
cwdkxxjh Get 5,849.00 off
rzkgjn24 Get 4,989.00 off