איך להכין את המטבח לפסח

מטבח הוא לא חדר פשוט לניקיון כלל, ושמדובר בפסח זה בכלל לא קל. עם זאת, כאשר עובדים באופן שיטתי ופורטים את הניקיון לשלבים להפוך את המטבח לכשר הופכת לפחות קשה. אז כיצד נעשה זאת בהצלחה? על כך נפרט במדריך זה.

1. ניקיון הכיריים

כיריים למטבח

ראשית כל נעשה ניקיון יסודי בכיריים כולל כל אותן פינות שאנחנו לא מגיעים אליהן. אנחנו ממליצים להשתמש במסיר שומנים עבור כתמי שמן עקשניים וכן עבור כפתורי ההצתה.

2. ניקיון התנור

תנור למטבח כשר

במידה ולתנור שלכם יש את היכולת לנקות את עצמו, הפעילו את האפשרות הזו והמשיכו הלאה. במידה ולא – השתמשו באבקת סודה, מלח ומים לניקוי החלקים הפנימיים של התנור ואל תשכחו לאטום לפני סדקים עם נייר אלומיניום על מנת שחומרי הניקוי לא יחדרו לחלקים לא רצויים.

3. ניקיון המקרר

מקרר למטבח כשר

רוקנו את המקרר מתכולתו. במידה ויש בו קרח יש לנתק אותו מחשמל, להמתין שהקרח ימס ואז לעבור לניקיון. כמו כן כל אוכל שלא תאכלו בימים הקרובים – לפח. פרקו את החלקים השונים במקרר ונקו אותם באופן יסודי עם מים וסבון או חומרי ניקוי.

רק כשהכל יבש ונקי אתם מחברים חזרה ומחזירים הכל למקרר.

4. ניקוי הארונות

ניקוי ארונות לפסח

גם כאן, מוציאים את תכולת הארונות החוצה כולל מגירות. מנקים את המדפים היטב ושוטפים כלים שצברו אבק ושומן. לאחר מכן מנקים את הידיות ואת לוחות הארונות ומייבשים.

5. ניקוי המיקרוגל

ניקוי מיקרוגל במטבח

זהו הניקוי הקל ביותר – כל שצריך לעשות זה להכניס קערת מים לא מכוסה למיקרו ולחמם למשך מספר דקות עד שתעלה אדים.במידה והמיקרוגל שלכם סובל מכתמים קשים, נקו עם חומר ניקוי לפי המלצת היצרן או השתמשו בתערובת של שתי כפות סודה וליטר מים.

מהם חומרי הגלם הקלים לניקוי?

באופן כללי חומרי גלם כגון פורמייקה ועץ סנדוויץ’ הם חומרי גלם קלים מאוד לניקוי ויקלו עליכם מאוד בניקיון של פסח.
ניתן להכנס לכתבה של ווינט שם יש מספר חומרי ניקוי מומלצים שיקלו עליכם (:

מטבח כשר באלפא קיצ’ן

אלפא קיצ’ן מתמחים בהתקנת מטבח לדתיים הכוללים כיור חלבי וכיור בשרי. הכיורים יכולים להיות צמודים זה לזה או מרוחקים לפי בחירתכם. היכנסו למטבחים במבצע

0
0
העגלה שלך
העלה שלך ריקה
Apply Coupon
Available Coupons
cwdkxxjh Get 5,849.00 off
rzkgjn24 Get 4,989.00 off